يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۲

نصب تابلوهای"صداقت آمریکا"خواسته مردم

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 321672
عضو شورای شهر شهرداری تهران گفت: به نظر من اشکالی ندارد که شهرداری هم همراه با مردم این فضارا را همچنان آماده نگه دارند تا در مذاکرات آنها بفهمند که هنوز هم در کشور ما شعار مرگ بر آمریکا شنیده می‌شود .
به گزارش جهان، مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با دانا، در خصوص برخی فشارها به شهرداری تهران برای جمع‌آوری تابلوها "صداقت آمریکا" اظهار داشت: تازمانی که شعار مرگ بر آمریکا در مراسم نماز جمعه و راهپیمایی‌ها سر داده می‌شود این موضوع باید در همه عرصه‌های اجتماعی هم پرنگ باشد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: به نظر من اشکالی ندارد که شهرداری هم همراه با مردم این فضا را همچنان آماده نگه دارد تا در مذاکرات آنها بفهمند که هنوز هم در کشور ما شعار مرگ بر آمریکا شنیده می‌شود.

شاکری افزود: به نظر من دیپلمات‌ها باید کار خودشان را در چارچوبی که تعیین شده انجام دهند؛ نرمش آنها نرمش قهرمانانه باشد و به فکر حذف شعار مرگ بر امریکا هم نباشند چون به نظر من این کار شدنی نیست.

وی با نقلی از امام خمینی(ره) در خصوص شعار مرگ بر آمریکا اظهار داشت: امام(ره) فرمود توصیه من به فرزندان بسیجی این است که بقض و کینه مقدس خود را نسبت به آمریکا در سینه نگه دارند.

شهرداری تهران طی هفته های گذشته با همکاری موسسه اوج، تابلوهای تبلیغاتی با عنوان «صداقت آمریکایی» و با موضوع مذاکره با آمریکا را در سطح شهر نصب کرده است.

در این تابلوها مذاکره کننده ایران و آمریکا بر سر یک میز نشان داده شده اند و طرف آمریکایی بر خلاف ظاهر دیپلماتیک در نمای میز مذاکره، در زیر میز لوازمی نظیر سلاح، سگ و ... همراه دارد که نشان از عدم صداقت طرف مقابل در مذاکره است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خواسته کدام مردم؟؟؟جهان میدونم که چاپ نمیکنی
واسه من هم سواله کدوم مردم؟