پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۳
۶

اتاق فرمان زنجيره‌ای‌ها ذوق تيتر زدن هم ندارد!

چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 321208
روز‌نامه‌هاي زنجيره‌اي در انعكاس بيانيه دير‌هنگام مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام، در صفحه اول در اولین عنوان روزنامه، از يك تيتر مشابه استفاده كردند.
اتاق فرمان زنجيره‌ای‌ها ذوق تيتر زدن هم ندارد!
به گزارش جهان به نقل از جوان، روز‌نامه‌هاي زنجيره‌اي شرق، آفتاب‌يزد، بهار، ابتكار و مردم‌سالاري ديروز در انعكاس بيانيه دير‌هنگام مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام، در صفحه اول در اولین عنوان روزنامه، از يك تيتر مشابه استفاده كردند كه نادر بودن چنين اتفاقي در حرفه روز‌نامه‌نگاري با ادبيات و زبان بسيار منعطف فارسي، نشان از اتاق فرمان مشترك اين روز‌نامه‌ها دارد كه حتي ذوق ارسال چند تيتر متنوع براي روز‌نامه‌هاي تحت زنجير خود ندارد!

اين روز‌نامه‌ها هيچ يك مؤسسه نشر و تنظيم و بيانيه‌نويسي حميد انصاري را مورد نقد قرار نداده‌اند كه چرا زود‌تر از اين و پس از مشاهده هتك حرمت امام و خانواده شهدا براي نوشتن بيانيه دست به قلم نشده و حالا كه نيرو‌هاي انقلاب و خانواده شهدا به اعتراض بر‌خاسته‌اند، بيانيه‌اي داده كه وجه غالب آن اعتراض به نيرو‌هاي انقلاب است.





نكته حائز اهميت و موجب تأسف در‌باره اين زنجيره‌اي فكر و عمل كردن آن است كه تجديد‌نظر‌طلبان با انتشار اين روز‌نامه‌ها و روز‌نامه‌ها در دست انتشار ديگر در تيراژ كم، سعي در القاي بر‌خور‌داري از پايگاه اجتماعي و جايگاه متكثر و متنوع در افكار عمومي دارند! اما به جز آنكه بخشي از فضاي دكه‌هاي روز‌نامه‌فروشي را با مطالب و تيتر‌هاي يكسان پر‌ كنند، هنر ديگري به دست نياورده‌اند.






تأسف‌بار‌تر آنكه برخي اطرافيان دولت ياز‌دهم نيز به اين پايگاه خيالي تكيه مي‌كنند ولي بايد از رئيس جمهور محترم خواست فضاي مجازي اطراف خود را به فضايي حقيقي براي پيشبرد كار و پيشرفت امور تبديل كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله
واقعا درست نوشتند همه شما به دنبال تسویه حساب سیاسی هستید
Iran, Islamic Republic of
متوجه نشدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کیوان
آقا عبدالله
ما دنبال تسویه حساب سیاسی به معنای تسویه حساب شخصی نیستیم ولی به دنبال تسویه حساب سیاسی به معنای رو کردن چهره واقعی مدعیان راه امام که در روز روشن به امام نسبت دروغ می دهند و به شهدا توهین می کنند هستیم. چونکه امام فرمودند نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیفتد.
همچنین همین امام بزرگوار فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و موارد زیادی از این دست
پس چرا با کسی که علنی به بهانه یک صحبت خصوصی به امام دروغ می بندد مخالفت نکنیم.
عبدالله بندگی خدا حکم می کنه که حق جو و حق گو باشیم نه اینکه هر شعری ( شر و وری ) که از بیت امام و منسوبان امام صادر شد کور کورانه بپذیریم.
خدارا شکر صحیفه نور هست
خدارا شکر مقام معظم رهبری هستند.
..
United States
وطن فروشی که شاخ و دم نداره
ادعاشون گوش همه رو کر کرده!
دقيقا ياد روزنامه هاى زنجيره اى دوره اصلاحات افتادم. دقيقا به همين صورت تيتر مشابه مى زدند!
از یه مشت قلم به مزد چه انتظاری دارید؟