سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

بازدید نمایندگان تهران از خط سه مترو

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب: 320775
نماینده مردم تهران در خانه ملت گفت: نمایندگان تهران در جریان بازدید از خط سه مترو از نزدیک با روند پیشرفت کار دراین بخش آشنا شدند و بازدید از خطوط ۶-۷ مترو در اواخر ماه آینده در دستور کار نمایندگان در تهران قرار دارد.
به گزارش جهان، محمد اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بازدید نمایندگان تهران از خط سه متروی تهران گفت: طبق هماهنگی‌های قبلی، امروز شش نفر از نمایندگان تهران از بخش جنوبی خط سه متروی تهران بازدید داشتند.
 
وی افزود: در این دیدار نمایندگان از نزدیک با روند پیشرفت کار در این بخش از مترو آشنا شدند و پیش بینی می‌شود تا این بخش از خط سه مترو تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.
 
نماینده تهران در مجلس تاکید کرد: در جریان این بازدید مشکلات مربوط به بودجه و تخصیص اعتبارات از جانب متولیان امر برای انجام پروژه‌های متروی تهران مطرح شد و نمایندگان برای تامین این اعتبارات از طریق فاینانس و پیگیری آن از طریق قانونی قول همکاری دادند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: نمایندگان تهران در آینده نیز از خطوط شش و هفت مترو نیز بازدید خواهند داشت که این بازدید اواخر آبان ماه انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *