جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

تشکیل هیات ۷ نفره بررسی پاسخ‌های روحانی

شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب: 637648
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: هیات ۷ نفره «بررسی پاسخ‌های رئیس جمهور به نمایندگان مجلس» صبح فردا جهت بررسی موضوع، تشکیل جلسه می‌دهد.
تشکیل هیات ۷ نفره بررسی پاسخ‌های روحانی
به گزارش جهان نيوز، احمد امیرآبادی فراهانی، از تشکیل جلسه تیم هفت نفره بررسی پاسخ های رئیس جمهور به نمایندگان مجلس، در ساعت ۶.۴۵ دقیقه صبح فردا یکشنبه ۱۱ شهریور ماه خبر داد و اظهارداشت: اعضای این هیات هفت نفره در نشست فردا با حضور تعدادی از سوال‌کنندگان از رئیس جمهور، پاسخ های آقای روحانی را بررسی و جمع‌بندی می‌کنند.

وی افزود: در این جلسه، با بررسی محتوایی پاسخ های رئیس جمهور، موارد استنکاف دولت از اجرای قانون مشخص شده و جهت ارجاع به قوه قضاییه، به هیات رئیسه اطلاع داده می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: قاعدتا این گزارش باید به قوه قضاییه ارسال شود، اما برخی اعضای هیات رئیسه از جمله آقای لاریجانی برداشتی غیر از این، از آیین‌نامه مجلس دارند لذا باید موضوع در هیات رئیسه مطرح و بحث شود.

امیرآبادی فراهانی خاطرنشان کرد: در صورتی که هیات هفت نفره در جلسه فردا به جمع‌بندی برسد، جلسه دیگری نخواهند داشت اما در صورت نیمه‌کاره ماندن مباحث، این جلسات تکرار شده و در نهایت گزارش آن به هیات رئیسه ارائه می‌شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
....