يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
سید عمار حکیم:

ثبات عراق با امنیت منطقه گره خورده است

چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 318517
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق ضمن درخواست از همه کشورهای منطقه گشودن صفحه جدیدی از روابط با بغداد خواستار توقف اقدامات خرابکارانه علیه عراق شد.
جهان: به گزارش مهر به نقل از پایگاه الفرات، سید عمار حکیم گفت: ثبات و امنیت عراق با ثبات منطقه گره خورده است، بنابر این از کشورهای منطقه می خواهیم که صفحه جدیدی از روابط با عراق بگشایند و همه اقدامات خرابکارانه ای را که از خاک آنها علیه عراق و مردمش انجام می شود، متوقف کنند.
 
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق خواستار توقف حمایتهای مالی، رسانه ای و تشکیلاتی شد و تاکید کرد: آنچه در سوریه می گذرد برای ما مهم است و این برای ما دردناک است که مشاهده کنیم ملت سوریه با مصایب روبرو هستند و باید گفتگوهای مسالمت آمیزی برای توقف خونریزی ها در سوریه انجام شود.
 
عمار حکیم بیان کرد: عراق به ثبات و امنیت نیازمند است و باید تروریسم و تکفیری ها محکوم و همه اشکال خشونت متوقف شود.
 
وی افزود: ما بارها قبلا درباره پدیده کشتار دسته جمعی از طریق انفجارها و اقدامات تروریستی هشدار دادیم و هنوز هم می گوییم که سکوت در قبال این جنایات تروریستی و محکوم کردن آن سبب اشاعه آن در عرصه بین الملل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *