پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۲

واکنش اکرمی به تلاش برای حذف شعارها

سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 318193
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در واکنش به اظهارات هاشمی در خصوص موافقت امام با حذف شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه گفت: مرگ بر همه الا خودمان ادامه داشته باشد.
به گزارش جهان، حجت الاسلام سیدرضا اکرمی درگفت و گو با ندای انقلاب درباره اظهار نظر های اخیر مبنی بر دنبال کردن و عدم دنبال کردن شعار مرگ بر آمریکا، گفت: هنوز توافقی صورت نگرفته که بگوییم این شعار را بدهند یا ندهند.بنده معتقدم شعار را باید بدهند و دولت مردان ما کار خود را دنبال کنند.

وی افزود: هر وقت توافقی بر اساس منافع و احترام متقابل میان ایران و آمریکا حاصل شد ما هم در شعار مرگ بر آمریکا تجدید نظر خواهیم کرد.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که آیا امام موافق حذف "شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه" بودند، گفت: آقا جان بارها گفتم که "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر ضد ولایت فقیه" ، "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر همه الا خودمان" ادامه داشته باشد، خوب است؟

وی در پایان با بیان اینکه باید دست از این موضوعات برداشت و به فکر کار و اشتغال مردم و خلق حماسه اقتصادی باشیم ،تاکید کرد: امروز اصلاح طلبان و اصولگرایان بدون هیچ تعریفی از جناحشان یک مغازه برای خودشان باز کرده اند و همدیگر را تخریب می کنند، این مباحث دیگر بس است و باید به جای این کارها به فکر مردم و اقتصاد کشور باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *