جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
به منظور دیدار با مقامات صربستان

علی لاریجانی وارد «بلگراد» شد

يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب: 317942
رئیس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه، وارد پایتخت صربستان شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه دقایقی پیش وارد بلگراد پایتخت صربستان شده و مورد استقبال معاون پارلمان این کشور و «بولقاسم دلفی سفیر ایران در بلگراد قرار گرفتند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی قرار است در صربستان با تنی چند از مقامات بلند پایه این کشور دیدار و درباره راهکارهای گسترش روابط دوجانبه بحث و تبادل‌نظر کند.
 
لاریجانی در ادامه سفر دوره‌ای به سه کشور اروپایی، پس از صربستان عازم سوییس خواهد شد تا در یکصدوبیست‌ونهمین اجلاس بین المجالس جهانی که در ژنو برگزار می شود، شرکت کند.
 
رییس مجلس پیش از ترک تهران گفته بود که بحث و گفت‌وگو پیرامون شرایط منطقه‌ای و جهانی و توسعه روابط اقتصادی و سیاسی دستور کار ما در سفر به صربستان است.
 
لاریجانی بیان اینکه سطح روابط تجاری بین ایران و دو کشور صربستان و کرواسی پایین است، اظهار داشت: امیدواریم در این سفر زمینه‌های بسط روابط تجاری فراهم شود.
 
محمد باقری بنابی نماینده بناب، محمدقسیم عثمانی نماینده بوکان، علی افراشته معاون اجرایی رییس مجلس، مهناز بهمنی نماینده سراب و حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه، رییس مجلس را در این سفر همراهی می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *