سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

معرفي سرمربي جديد تيم ملي صربستان

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 224331
سينيسا ميهائيلويچ به عنوان سرمربي جديد تيم ملي فوتبال صربستان معرفي شد.
   طي مراسمي در محل فدراسيون فوتبال صربستان سينيسا ميهائيلويچ بازيکن پيشين تيم ملي فوتبال صربستان به عنوان سرمربي جديد تيم ملي فوتبال اين کشور معرفي شد.

وي در تيم ملي فوتبال صربستان جايگزين رادوان کارچيچ سرمربي موقت اين تيم مي شود.

کارچيچ در ماه اکتبر گذشته به دنبال ناکامي تيم ملي فوتبال صربستان در راهيابي به دور نهايي رقابتهاي يورو دو هزار و دوازده جانشين ولاديمير پترويچ سرمربي پيشين اين تيم شد.

ميهائيلويچ در کنفرانسي خبري گفت:مطمئنم که مي توانيم به دور نهايي رقابتهاي فوتبال جام جهاني صعود کنيم و اگر نتوانم به اين وعده خود عمل کنم آنگاه مطمئن باشيد که از مقامم کناره گيري خواهم کرد.

وي افزود:من به دنبال انجام تمرينات ويژه اي در تيم ملي هستم و زمان کمي تا آغاز دور انتخابي رقابتهاي جام جهاني در ماه سپتامبر وجود دارد و ما بايد جان تازه اي به تيم ملي ببخشيم و آنرا از پايه نوسازي کنيم زيرا مطمئنم که فوتبال صربستان از استعداد لازم برخوردار است .

وي در ادامه گفت:قبل حضورم در تيم ملي فوتبال صربستان از سه باشگاه ايتاليايي پيشنهاد داشتم اما به هر حال پس از دو ماه و نيم مذاکره با فدراسيون فوتبال صربستان بالاخره به توافق رسيديم و به نظر من قبول سرمربيگري تيمي چون تيم ملي فوتبال صربستان افتخاري است که نصيب هر کسي نمي شود.

سرمربي جديد تيم ملي فوتبال صربستان در ادامه اظهاراتش گفت:من در اينجا از فدراسيون فوتبال صربستان مي خواهم که بازيهاي تيم ملي را در ورزشگاههاي برگزار کند که طرفداران تيم رفتاري پسنديده داشته باشند و تيم ملي نبايد به واسطه رفتار طرفداران آن دچار آسيب و جريمه شود.

وي در پايان گفت:بازيکنان تيم هم بايد رفتاري شايسته از خود نشان دهند و نماينده اي شايسته براي فوتبال صربستان باشند زيرا اگر فوتبال براي تماشاگران آن نوعي سرگرمي است اما بازيکنان تعهد زيادي دارند که بايد به آن عمل کنند و آنها بايد حس وطن پرستي خود را به ساير نسل ها منتقل کنند.

گفتني است ميهائيلويچ در نخستين گام حضور ش در تيم ملي صربستان سي و يک بازيکن را براي ديدار دوستانه در برابر اسپانيا به اردوي اين تيم فراخوانده است.

تيم ملي فوتبال صربستان در سي و يکم ماه مي و پنجم ژوئن به ترتيب با تيم هاي ملي فوتبال فرانسه و سوئد ديدار مي کند.

گفتني است ميهائيلويچ علاوه بر تيم فيورنتينا سابقه حضور در تيم هاي لاتزيو،آاس رم، اينترميلان، بولونيا، کاتانيا و سامپدوريا را در کارنامه بازيگري و مربيگري خود دارد.

وي همچنين در سال هزار و نهصد و نود و يک همراه تيم ستاره سرخ بلگراد قهرمان ليگ صربستان و جام باشگاههاي اروپا شد.

 

 

 


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *