سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۱
۶

رسایی: ظریف خطاهای متعددی داشت

اگر مصلحت بود، وزیر را استیضاح می‌کردیم
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 317785
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به مصلحت کشور و نظام بود ظریف را حتما استیضاح می کردیم.
به گزارش جهان، حجت الاسلام حمید رسایی در گفت و گو با ندای انقلاب در پاسخ به این سوال که ظریف در مصاحبه با یک شبکه خبری منکر افسانه خوانده شدن هولوکاست توسط رهبری در سال ۸۴ شده است، نظر شما در خصوص اظهارات ظریف چیست، گفت: ظریف و هیات همراه ایرانی در سفر نیویورک خطاهای متعددی داشتند از جمله مکالمه تلفنی که هیچ دستاوردی برای ملت ایران نداشت بلکه تنها آمریکایی ها را جریح تر کرده است.

وی با بیان اینکه برخی از موضع گیری های هیات ایرانی هیچ سود و منفعتی برای جمهوری اسلامی ایران نداشته است، تصریح کرد: در همین راستا سوالی را از ظریف در صحن علنی مجلس مطرح کردم که ایشان باید زودتر به برخی از این مواضع اتخاذ شده در سفر نیویورک پاسخ دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر به مصلحت کشور و نظام بود ظریف را حتما استیضاح می کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معتقدیم اگراین حرکت دیپلماسی دولت تدبیر و امید ادامه داشته باشد،ماهیت آمریکا را بیشتر نمایان می کند و آخرین تیر از کمان سازش آمریکا رها و همگان متوجه می شوند که آمریکایی ها به دنباله رابطه به نفع ایران نبوده اند بلکه به دنبال ذلت مردم ایران هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مها
جناب آقای رسایی خواهش میکنم از رییس دولت راستگویان هم در مورد دروغ های فراوان در خصوص وعده های فراوان درباره بهبود وضع معیشتی طی 100 روز و افزایش ارزش پول ملی و . . . سوال فرمایید .
مریلا میرحقانی
یکی نیست بگوید شما چه تجربه ای در عرصه دیپلماسی و روابط بین الملل دارید که از آقای ظریف انتقاد می کنید؟
لطفا حداقل نقد این عرصه را به اعضاء کمیسیون سیاست خارجی بسپارید.
با این حساب همه باید سکوت کنن.
شاید ایشون تجربه اکادمیک نداشته باشن اما بیگانه با مسائل بین الملل هم نیستن.
مصطفی
شما بفرمائید چه تجربه ای در کار نمایندگی دارید که نظارت به حق یک نماینده را زیر سوال می برید؟؟
Iran, Islamic Republic of
می شود بگویید بالاخره اگر کسی انتقاد داشت چه بکند ؟؟ اگر احمدی نژاد باشد هر خبرنگار و بچه خبرنگاری به اسم صدای مردم نه انتقاد بلکه توهین را هم روا می دارد اما در خصوص دولت تدبیر وامید حتی نماینده مجلس نیز حق انتقاد ندارد!
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر بالاخره یکی پیدا شد حرف حق بزنه. زنده باشی آقای رسایی