شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰
۲

کنجکاوی، علت تصادف زنجیره‌ای قم ـ تهران

پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 315826
به گفته یکی از حادثه‌دیدگان کاهش سرعت رانندگان در خطوط دوم و سوم آزادراه به علت تماشای حادثه باعث برخوردهای بعدی شد که طی آن هشت دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کرده و 19 نفر در این حادثه مجروح شدند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران قم، شب گذشته خبر برخورد چند دستگاه خودرو در اتوبان قم ـ تهران گزارش شد که بلافاصله بعد از اعلام آن، اورژانس قم سریعا نیروهای امدادی خود را به محل وقوع حادثه اعزام کرد که طبق اطلاعات اولیه در اثر این تصادف زنجیره‌ی 19 نفر مجروح شدند که مأموران اورژانس قم با 6 دستگاه آمبولانس به امدادرسانی حادثه دیدگان پرداختند.

گزارشات حاکی است که تصادف اولیه میان سه خودرو صورت گرفته بود که خسارت چندانی نیز نداشت ولی بنا بر گفته یکی از حادثه‌دیدگان کاهش سرعت رانندگان در خطوط دوم و سوم آزادراه به علت تماشای حادثه باعث برخوردهای بعدی شد که طی آن هشت دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کرده و 19 نفر در این حادثه مجروح شدند.

طبق بررسی صورت گرفته 6 نفر از مجروحان این حادثه در محل درمان شده و 13 نفر دیگر برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان‌های قم منتقل شدند که اکثر این افراد ظهر امروز پس از رسیدگی و مداوا مرخص شده‌ا‌ند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روحانی مچکریم
a
با سلام
چرا تيتر را مغلطه انداز زده ايد اگر حادثه اي رخ بده و مردم نگاه نكنند و نتونند درخواست كمك كنند پس كي به اورژانس زنگ زده و .... مردم هر كاري كنند به اين مملكت بدهكارند چرا ؟