شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
وزیر راه خبر داد:

انتشار گزارش علت تصادف آزادراه تهران-قم

سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب: 320992
وزیر راه و شهرسازی درباره نتایج بررسی علل وقوع تصادف اخیر آزادراه تهران-قم، گفت: تاکنون ۲ جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها در این باره تشکیل شده است، جلسه سوم هم دوشنبه هفته آینده تشکیل می‌شود و گزارش رسمی آن را همان دوشنبه منتشر می‌کنیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عباس آخوندی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال پیگیری دو موضوع عمده هستیم که یکی مدیریت شبکه راه‌ها است تا به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در اولین گام برنامه داریم حدود ۲ هزار کیلومتر از راه‌های بسیار پرتردد کشور را به دوربین‌های الکترونیک و نظارت تصویری مجهز کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این پروژه با همکاری بخش خصوصی انجام می‌شود، اظهار داشت:‌ آگهی مناقصه آن به زودی از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌شود.

آخوندی ادامه داد: امیدواریم با آغاز تجهیز این ۲ هزار کیلومتر راه به دوربین الکترونیک به صورت پایلوت، در مرحله بعد ۱۰ هزار کیلومتر از راه‌های پرتردد کشور را به این دوربین‌ها مجهز کنیم.

* مصوبه هیئت وزیران درباره ورود کامیون‌های جدید‌

وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین در بحث نوسازی ناوگان چند روز پیش هیئت وزیران مصوبه‌ای داشت که به ازای ورود هر ناوگان و کشنده جدید، بخشی از کشنده‌های قبلی از دور خارج شوند.

آخوندی اظهار داشت: آیین‌نامه در این مورد ‌به زودی ابلاغ شده و اطلاع‌رسانی عمومی می‌شود.

* انتشار گزارش رسمی علت وقع تصادف آزادراه تهران-قم دوشنبه هفته آینده

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره نتایج بررسی علل وقوع تصادف اخیر آزادراه تهران ـ قم اظهار داشت: تاکنون ۲ جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها در این باره تشکیل شده است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: جلسه سوم آن دوشنبه هفته آینده تشکیل می‌شود و گزارش رسمی آن را همان دوشنبه منتشر می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *