چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

همه برندهای ایرانی نوشت افزار در کانون

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 315584
تمامی هشت مرکز تولید نوشت‌افزار ایرانی اسلامی از امروز، سوم مهر ماه، کار فروش خود را به صورت متمرکز در کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان آغاز خواهند کرد. توزیع این آثار را شرکت زندگی برعهده دارد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، امسال طرح جدیدی در نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان ایجاد شد؛ طرحی که سال‌ها نیاز آن احساس می‌شد، اما به دلایل مختلف نسبت به انجام آن اقدام خاصی صورت نمی‌گرفت. نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر سال‌ها با نمادها و شخصیت‌های کارتون‌های غربی در بازار به فروش و سپس به مدارس راه می‌یافت، اما در سال جدید چند شرکت مستقل به همراه دانشجویان خودجوش اقدام به تولید نوشت‌افزار با نمادهای ایرانی اسلامی کردند.

امری که تاکنون محقق نشده بود و همه گمان می‌کردند که می‌تواند روح جدیدی در مدارس و در ذهن دانش‌آموزان کشور بدمد. استقبال خانواده‌ها و حتی خود دانش‌آموزان از این طرح‌ها نشان از مخاطب‌سنجی درست این مراکز می‌دهد.

هر چند در سال‌‌های گذشته نیز این نوع طرح‌ها در بازار لوازم‌التحریر، هر چند اندک، وجود داشت، اما همزمان با سال جدید تحصیلی مراکز قاصدک، شکرستان، ایام، روشنا، پویا، کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان، مدرسه و نجیب‌پوشان اقدام به تولید و عرضه گسترده این آثار کردند. توزیع این آثار ابتدا در تهران، سپس با آغاز نمایشگاه‌های پاییزه در سراسر کشور آغاز شده است.

از امروز، سوم خرداد ماه، نیز عرضه تمامی تولیدات این مراکز توسط شرکت زندگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عرضه می‌شود. علاقه‌مندان برای تهیه و خرید این نوع اقلام می‌توانند به خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *