پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تغییر مدیرعامل کانون پرورش فکری

يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 328951
علیرضا حاجیان‌زاده به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علیرضا حاجیان‌زاده به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد که به زودی حکم حاجیان‌زاده توسط وزیر آموزش و پرورش به وی ابلاغ می‌شود.

مراسم تودیع سیدصادق رضایی، مدیر عامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معارفه علیرضا حاجیان‌زاده سه‌شنبه ساعت ۱۱ صبح در ساختمان مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان وزارء برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، علیرضا حاجیان‌زاده در گذشته عهده‌دار مسئولیت مدیرکل انتشارات کمک آموزشی رشد و مشاور فرهنگی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش بوده است.

سیدصادق رضایی، مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به فارس گفت: آقای حاجیان‌زاده در عرصه فرهنگ و هنر بسیار خوشنام هستند که امیدواریم شاهد مؤفقیت‌شان در این عرصه باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما بعد از جلسه تودیع به چه کاری مشغول خواهید شد، اضافه می‌کند: بنده کانونی و کارمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستم و در استان‌های مختلف مدیر بوده‌ام و حدود چهار سال هم به عنوان مدیرعامل کانون به انجام وظیفه پرداخته‌ام باز هم به عنوان خدمتگزار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهم ماند چون از جای دیگری به کانون نیامده‌ام که به جای دیگری بروم به همین منظور در کانون خواهم ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *