شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲
۱۰
سفر رئیس کمیسیون آموزش به حج تمتع؛

شانسی که توفیقی و فانی آوردند!

سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب: 315525
محمدمهدی زاهدی، وزیر علوم دولت نهم و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عصر سه‌شنبه دوم مهرماه راهی مکه مکرمه شد.
شانسی که توفیقی و فانی آوردند!
به گزارش خبرنگار جهان نيوز از مدینه منوره، محمدمهدی زاهدی عصر سه‌شنبه دوم مهر ماه در مسجد شجره مُحرم شد و برای انجام اعمال عمره تمتع راهی مکه مکرمه شد.

وی در حج تمتع سال ۹۰ نیز از مالزی به حج مشرف شده بود. زاهدی در سال ۹۰ سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی بود.

زاهدی امسال در حالی برای حج‌گزاری، ایران را ترک کرده که حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی به زودی نسبت به معرفی وزرای پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی اقدام می‌کند بنابراین روزهای پرکار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای بررسی وزرای پیشنهادی در راه است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سه وزیر پیشنهادی دولت یازدهم رای اعتماد ندادند که دو مورد از این سه وزارتخانه مربوط به وزارتخانه‌های آموزشی می‌شود.

امسال حداقل طول دوره اقامت حجاج کشورمان در عربستان ۳۰ روزه است و پیش‌بینی می‌شود رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیش از ۲۰ روز دیگر در عربستان به سر ببرد. برخی سفر حج زاهدی را به عنوان شانس وزرای پیشنهادی روحانی برای اخذ رای اعتماد از مجلس تلقی می‌کنند.

این درحالیست که انتقاد به جعفر توفیقی که از گزینه‌های محتمل برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است بر سر مواضع وی در فتنه ۸۸، به قدری در میان نمایندگان همه‌گیر شده است که بودن یا نیامدن زاهدی در مجلس در زمان اخذ رای اعتماد از نمایندگان، تاثیری در سطح آراء توفیقی نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سهمیه ای رفته؟!!
شربتیان
کسی که رییس کمیسیونه و قبلا هم حج تمتع رفته، چه ضرورتی داره که تو این ایام حساس به سرزمین سعودی بره؟ بهتر نبود تهران می ماند و در تعیین سرنوشت سه وزارتخانه مهم برای چهار سال مشارکت میکرد؟
وای که اگه همین کار رو اصولگرا ها انجام میدادن...چه سر و صدایی میکردن اینا!!!!
زیبا
United States
زاهدی در لیست اصول گراست عزیزم متاسفانه
حجی که بارانت وپایمال کردن حقوق مردم باشدواقعا هم موردمقبول حضرت حق می باشدزهی خیال باطل مردم سالهاست درنوبت تشرف هستندولی امثال ...هرسال باید درحج حاضر باشند ولی بالاخره یک یوم الحسابی درپیش است
محمدی
عجب مسئول موقعیت شناسی!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
چقدر زود قضاوت میکنید؟؟؟
رفتن به حج چه ربطی به بی مسئولیتی داره؟؟؟
از مالزی رفتن چه ربطی به سهمیه ایران داره؟
تا از چیزی اطلاع ندارید گناه مردم رو نشورید.
از مالزی که حج بری هیچ سهمیه ای از ایران کم نمیشه. بنده خدا فیش تمتع داشته بابا.
اگه قرار باشه که رای آوردن یا نیاوردن توفیقی به یه نفر ربط داشته باشه بهتره که رای بیاره. این حق قانونی هر فردیه که مرخصی حج بگیره
Iran, Islamic Republic of
ايشان بايد باشد و پاسخگوي دوره وزارتش مي بود
محمد
سلام به دوستان- به نظرم باید منصف بود. از کجا می دانید ممکن است ایشان سالها در نوبت بوده اند و حالا نوبتشان رسیده باشد. از خارج از کشور که ربطی به سهمیه نداره و آزاد است.
محمد
چراباید کسی که جلسه تحصن اساتید رادردانشگاه تهران تشکیل دادوطی یک نامه اتوماسیون اداری اساتیدرابه مسجددانشگاه دعوت کرد ازهر انتقادی مصون باشد وشرکت کنندگان دراین مراسم مورد اعتراض قرار گیرند
وزیر اسبق علوم چه خدمتی به انقلاب واموزش عالی کشور کرده اند که اینقدر وجود مبارکشان تعیین کننده شده است!!