چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱
۱۰

توصیف تأمل‌برانگیز نماینده اصلاح‌طلب از رابطه ایران ـ آمریکا

سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 315431
یک نماینده اصلاح‌طلب در مجلس در خصوص رابطه ایران با آمریکا گفت: ‌لحظه‌شماری برای روبرو شدن رئیس‌جمهور آمریکا با رئیس‌جمهور معتدل و امیدبخش ایران آغاز شده است.
توصیف تأمل‌برانگیز نماینده اصلاح‌طلب از رابطه ایران ـ آمریکا
به گزارش جهان به نقل از فارس، کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) خانه ملت طی سخنانی در قالب تذکر آئین‌نامه‌ای، اظهار داشت: ‌هنر سیاسی رهبران کشورها، پل زدن بین ملت‌هاست نه دیوار کشیدن دور کشور.

وی افزود: رهبر معظم و هوشمند انقلاب با تیزبینی و نیازسنجی، تئوری دیپلماسی نرمش قهرمانانه را به دولت یازدهم ارائه دادند.

پیرمؤذن در ادامه سخنانش مطالبی درباره رابطه ایران و آمریکا مطرح کرد و گفت: هم‌اکنون لحظه شماری برای روبرو شدن رئیس‌جمهور اهل مشورت آمریکا با رئیس‌جمهور مدبر، معتدل و امیدبخش ایران، آغاز شده است.

وی ادامه داد: اسرائیل و مخالفان داخلی و خارجی نظام، نسبت به این موضوع عزا دارند اما ملت بزرگ و عزت‌خواه ایران شاد و امیدوار و ملت آمریکا نیز خوشبین و منتظرند.

نماینده اردبیل در مجلس همچنین گفت:‌ از امروز تیک‌تیک عقربه‌های ساعت برای آب شدن یخ‌ها به سرعت حرکت خواهد کرد و باید دید آیا دکتر روحانی که تبلور اراده ملت است، از این سفر به اصطلاح ماه عسل خود، کام ملت را شیرین خواهد کرد؟ در تحقق حماسه اقتصادی، آیا آقای روحانی از این فرصت طلایی بهره خواهد جست؟

وی در خاتمه گفت:‌ جوانان همواره بایستی در کانون توجهات صاحب منصبان قرار گیرند و امروز لشکر عظیم بیکاران جوان به فرصت‌های شغلی نیازمندند و بی‌صبرانه تحقق حماسه اقتصادی را طلب می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کجاش قابل تامل بود؟!
واقعا شرمت باید نماینده مجلس چمهوری اسلامی
حسن
United States
من خجالت میکشم بگم این آقا نماینده شهر منه. آدمی که لب و لوچه ش آویزونه برای آمریکا معلومه هییچی از مبانی انقلاب رو نمیدونه
ایرانی
یک پیر موذن نماینده سابق اردبیل بود که به امریکا پناهنده شد ان کیست و این کیست .
منتظر
بگونه ای آب از لب لوچه اش برای رابطه با آمریکا بیرون زده که فقط باید گفت شرمت باد و شرمت باد که ذلیلی. نرمش قهرمانانه یعنی اینکه مقتدرانه و محکم و همراه با هنر دیپلماتیک و در چارچوبی منطقی و به دور از جنجال حق خود را پیگیری کنیم. محکم و مقتدر نه ذلیلانه آقای مثلا نماینده.
نظر خودشون رو به نام نظر ملت به ملت غالب میکنن
به این آقا بگویید رئیس بانک مرکزی جناب سیف امروز کلید آقای روحانی با جلوگیری از تقویت ارزش پول ملی استارت زد ؟ لطفا از بیکاری جوانان سخن نگویید .
نماينده محترم نرمش قهرمانانه را با سازش ذليلانه اشتباه گرفتند.!!!
سجاد
Iran, Islamic Republic of
واقعا خجالت آوره ايشون نماينده مجلس جمهوري اسلاميه
علی نوری
این آقا که تو انتخابات از قالیباف حمایت کرد کجا اصلاح طلبه؟!