پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۲

اکران دانشگاهی و مردمی «سفیرفیلم»

شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 314596
ثبت‌ نام اینترنتی اکران‌ دانشگاهی و مردمی تولیدات موسسه سفیرفیلم از طریق سایت این مرکز از روز دوشنبه، یک مهرماه آغاز می‌گردد.
به گزارش جهان، روابط عمومی مرکز مستند سفیر (سفیرفیلم) اعلام کرد؛ با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، ثبت‌ نام اینترنتی اکران‌ دانشگاهی و مردمی تولیدات سفیرفیلم از طریق سایت این موسسه از روز دوشنبه، یک مهرماه ۹۲، آغاز می‌گردد.

بدین منظور از روز دوشنبه اول مهرماه، فعالان دانشجویی دانشگاه‌ها با مراجعه به صفحه «ثبت نام اینترنتی اکران دانشگاهی» و فعالین مردمی مراکز فرهنگی کشور با مراجعه به صفحه «ثبت نام اینترنتی اکران مردمی» در سایت سفیرفیلم به نشانی safirfilm.ir و پرکردن فرم مربوطه می‌توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است سفیرفیلم به منظور اطلاع‌رسانی زمان هر اکران به مخاطبان، ایجاد ارتباط با متقاضیان برای حضور عوامل مستند و سایر منتقدین و جمع‌آوری و به روزرسانی اطلاعات رابطین نهادها، اقدام به ثبت نام اینترنتی اکران‌های دانشگاهی و مردمی نموده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *