يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

پاداش عابربانک به کشتی‌گیران در فرودگاه

جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب: 314274
حسین هدایتی ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی کشورمان در مسابقات جام جهانی بوداپست اعلام کرد: پاداش‌های این ورزشکاران در فرودگاه امام خمینی اهدا خواهد شد.
به گزارش جهان، حسین هدایتی پس از موفقیت کشتی‌گیران کشورمان و کسب مقام قهرمانی جهان در بیانیه‌ای از این کشتی‌گیران تقدیر و تشکر کرد.
 
در بیانیه هدایتی آمده است ملت بزرگ ایران به شما پهلوانان و غیورمردان کشتی ایران همیشه افتخار می‌کند شما با درخشش در مسابقات جهانی و شاد کردن دل رهبر معظم انقلاب اسلامی و میلیون‌ها ایرانی پهلوان و همیشه قهرمان هستید. ایران همیشه به شما افتخار می‌کند و ما امیدواریم که در مسابقات آتی نیز باز هم کشتی درخشش چشمگیری را مانند مسابقات جهانی بوداپست مجارستان و حتی المپیک لندن داشته باشد.
 
همچنین حسین هدایتی اعلام کرد که جوایز ویژه‌ای را برای کشتی‌گیران در نظر گرفته است که آنها را در بدو ورود کشتی‌گیران به ایران و در فرودگاه امام خمینی در مراسمی به آنها اهداء خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *