دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

مجبور شدیم با این موضوع موافقت کنیم

دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۰۹
کد مطلب: 313377
عضو کمیته فوتسال AFC گفت: مجبور شدیم با برگزاری هر دو سال یک‌بار جام باشگاه‌های آسیا موافقت کنیم.
به گزارش جهان، عباس ترابیان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص افزایش فاصله بین مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که قرار شده هر دو سال یک‌بار برگزار شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه AFC تصمیم داشت جام ملت‌های بانوان و همچنین رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال را برگزار کند به همین دلیل بودجه لازم را باید تأمین می‌کرد آنها در ابتدا تصمیم داشتند تا جام ملت‌های آسیا را هر چهار سال یک‌بار برگزار کنند اما من به شدت با این موضوع مخالفت کردم، سایر افراد هم در حمایت من با این موضوع مخالفت کردند.
 
وی افزود: با توجه به دلایلی که برای آنها آوردم در نهایت پذیرفتند به جای اینکه جام ملت‌های آسیا را تغییر دهند از سال آینده رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را هر دو سال یک بار برگزار کنند. مجبور شدیم که با این موضوع موافقت کنیم زیرا چاره‌ دیگری نبود. بودجه AFC برای سایر مسابقات هم باید گنجانده شود به دلیل برگزاری مسابقات جام ملت‌های بانوان و همچنین زیر 23 سال که فیفا تأکید دارد این مسابقات برگزار شود، تصمیم گرفتیم جام باشگاه‌های آسیا دو سال یک‌بار برگزار شود.
 
عضو کمیته فوتسال AFC خاطرنشان کرد: هیچکس به اندازه من در جلسات این اندازه دعوا نمی‌کند، خیلی افراد دیگر هم از من حمایت می‌کنند. نمایندگان ازبکستان، عراق، قطر، در مجموع غرب آسیا از من حمایت می‌کنند اما در مقابلمان نماینده ژاپن قرار دارد که تشکیلاتی کار می‌کنند، انصافاً هم حرف ما می‌چربد دلایل روشنی می‌آوریم که تصمیم‌های ما را قبول می‌کنند اما در این زمینه چاره‌ای نبود.
 
ترابیان در مورد اعتراض کمیته فوتسال ایران مبنی بر برگزاری هر دو سال یک‌بار جام باشگاه‌های آسیا خاطرنشان کرد: اگر 10 کشور این اعتراض خود را اعلام کنند شاید کمیته فوتسال آسیا جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار کند و در مورد این تصمیم تجدید نظر کند.
 
وی با اشاره به میزبانی ویتنام در جام ملت‌های فوتسال 2014 تصریح کرد: کشورهای ازبکستان، ایران، تایلند و ویتنام جزو گزینه‌های مدنظر بودند که با توجه به اینکه ایران پیش از این میزبانی را گرفته بود و همچنین ازبکستان هم میزبان بود در نهایت به ویتنام رأی داده شد.
 
عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره احتمال میزبانی ایران در جام ملت‌های 2019 آسیا تصریح کرد: خیلی خوشحالم که با روی کار آمدن دولت جدید مسئولیت‌پذیری بهتر شده است، الحمدلله شرایط خیلی بهتر است و برای اولین بار بدون هیچ دردسری امضاها صورت گرفت. هم‌اکنون دیگر بحث سخت‌افزاری مطرح است و اینکه چه کشورهایی سابقه میزبانی دارند که در این زمینه شانس ما بالاست. همچنین حضور هواداران در ورزشگاه پوئن مثبت برای ما تلقی می‌شود البته عدم حضور بانوان یک نمره منفی است که از جمله ضعف‌های ماست. به هر حال امیدوارم که این میزبانی به ایران برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *