سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
رئیس هیئت AFC در میانمار بودم و برای مذاکره به خارج نرفته بودم

ترابیان: در توافق با اسپانسر تیم ملی، نامی از جنرال‌موتورز ندیدم

سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 333250
دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: اسپانسر تیم ملی را به یک عنوان دیگر می‌شناسیم و روزی که قرارداد بسته شد، اسمی از جنرال موتورز ندیدم.
ترابیان: در توافق با اسپانسر تیم ملی، نامی از جنرال‌موتورز ندیدم
به گزارش جهان، عباس ترابیان در گفت و گو با فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود به خاطر مذاکره با اسپانسرهای مختلف به خارج از کشور سفر کرده بود، گفت: این موضوع صحت ندارد و به خاطر برگزاری بیست و هفتمین دوره بازی‌های دریایی حدود دو هفته در میانمار بودم. برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال این بازی‌ها برعهده AFC است و بنده به عنوان رئیس هیئت کنفدراسیون آسیا در کنار سایر اعضای هیئت اجرایی مسابقات فوتبال و فوتسال از سوی AFC در این کشور حضور داشتیم. در نهایت نیز تایلند عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال را به دست‌ آورد و به مدال طلا رسید و ویتنام و مالزی دوم و سوم شدند.

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص شایعاتی که در خصوص اسپانسر تیم ملی فوتبال و فسخ قرارداد این اسپانسر با فدراسیون فوتبال شنیده می‌شود، گفت: چون در این مدت نبودم و دیروز به ایران رسیده‌ام، هنوز اطلاعات جامع و دقیقی را در این خصوص نگرفته‌ام. پس ابتدا باید اطلاعاتم را به روز کرده و سپس با بازگشت آقای کفاشیان از کربلا و برگزاری جلسه بازاریابی در این خصوص می توان اطلاعات صحیح و شفاف را ارائه کرد.

وی در مورد اظهارنظر مدیرعامل شرکت ائل خودرو مبنی بر اینکه مشکلاتی وجود دارد اما قصد رسانه‌ای کردن آنها را نداریم، یادآور شد: مورد خاصی وجود ندارد و انشالله با برگزاری جلسه کمیته بازاریابی در این خصوص به بررسی خواهیم پرداخت.

ترابیان در مورد اینکه گفته می‌شود شرکت ائل خودرو با شرکت جنرال موتورز آمریکا در ارتباط است، گفت: اسپانسر تیم ملی را به عنوان ائل خودرو می‌شناسیم و روزی که قرارداد بسته شد، اسمی از جنرال موتورز ندیدم. در مجموع معتقدم که بازگو کردن چنین جریاناتی به سود عده‌ای است که می‌خواهند این قرارداد را برهم بزنند.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود چک 2 میلیاردی اسپانسر تیم ملی پاس نشده است، گفت: اتفاقا تا روزی که بودم چک اول آنها سرموقع هم پاس شد و مشکلی نداشت اما در مورد چک دوم آنها چون اطلاعات ندارم خیلی در جریان نیستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *