شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳

فعال فراری:‌ کاری می‌کنید که ما هم آمریکاستیز شویم!

چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۲۸
کد مطلب: 312330
یکی از افراطیون متواری به آمریکا تأکید کرد تداوم تحریم اقتصادی موجب آمریکاستیزی و انزجار از این رژیم حتی در میان مخالفان جمهوری اسلامی خواهد شد و آمریکا باید دراین‌باره چاره‌اندیشی کند.
فعال فراری:‌ کاری می‌کنید که ما هم آمریکاستیز شویم!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، «اکبر-گ» در مقاله‌ای که در سایت رسمی سازمان سیا (رادیو فردا) منتشر کرده با بیان اینکه هدف نمایندگان کنگره آمریکا در تصویب تحریم‌های فلج‌کننده لزوما عقب‌نشینی هسته‌ای نیست بلکه ایجاد شورش بود، نوشت: فیلیپ هاموند- وزیر دفاع انگلیس- گفته بود «فشار بر ایران به خاطر برنامه هسته‌ای را به حدی افزایش دهید که بقای نظام از سوی خود مردم کشور مورد تهدید قرار گیرد. ما قطعا می‌توانیم این درک و رنج را به مراتب افزایش دهیم». همچنین هیلاری کلینتون اذعان کرد که تحریم‌ها بر مردم فشار می‌آورد و جیمز کلاپر مدیر امور اطلاعاتی آمریکا در سنا گفت هدف تحریم‌ها بالا بردن نارضایتی و شورش در جامعه ایران است.
وی با ابراز نگرانی از تغییر نگاه طیفی از شهروندان خوش‌بین به آمریکا و آمریکاستیز شدن آنها می‌نویسد: مردم باید نظری نسبت به تحریم‌های فلج‌کننده داشته باشند. سعید لیلاز اقتصاددان لیبرال که خود در زندان بوده از آمریکا به خاطر تحریم‌ها به عنوان گرگی که نمی‌توان انتظاری جز گرگ بودن داشت، یاد کرد و این تازه یک لیبرال زندانی رژیم است. برخی دیگر این کار را شبیه کودتای 28 مرداد و تجاوز به حقوق ملت ایران خوانده‌اند.
وی ادامه می‌دهد: تحریم‌ها پیامدهای ناگوار خواهند داشت که از جمله آن آمریکاستیز کردن مردم ایران و مخالفان جمهوری اسلامی است. تحریم‌ها نگرش مثبت به آمریکا را به نفرت از آمریکا بدل خواهد کرد.  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *