جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

روزنامه دولت «ستون منتقدان» داشته باشد

سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 312121
یک عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با دولت، که در دیدار با اعضای مجلس خبرگان مطرح شد، گفت: آقای دکتر روحانی با شعار آزادی وارد عرصه شدند، بنابراین دولت ایشان باید بیش از دولت‌های گذشته تحمل نقد را داشته باشد.
به گزارش جهان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان اینکه "مقام معظم رهبری تاکنون چندین‌بار از آقای روحانی تجلیل کرده‌اند و به خصوصیات ایشان اشاره داشته‌اند"، افزود: البته حمایت مقام معظم رهبری از دولت‌ها به معنای تایید هر کاری که آن‌ها انجام می‌دهند، نیست.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از دولت و تقویت آن برای پیشبرد امور گفت: مقام معظم رهبری تاکید کردند که دولت باید نصیحت‌های دلسوزانه و حتی نقدهای تند را در صورتی که صحیح باشد، بپذیرد و اجرایی کند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: آقای دکتر روحانی با شعار آزادی وارد عرصه انتخابات شدند، بنابراین ایشان و دیگر اعضای دولت باید بیش از دولت‌های گذشته تحمل نقد را داشته باشند و با منتقدان برخورد چکشی یا حذفی نکنند، چراکه این موضوع با شعار آزادی سازگار نیست.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم که روزنامه دولت صفحه یا ستونی را برای انعکاس سخنان منتقدان دولت اختصاص دهد و اگر این انتقادات درست بود، دولت آن را بپذیرد و اگر وارد نیست بصورت منطقی توضیح دهد تا کسانی که در پی کسب حقیقت هستند، قانع شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *