جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۸
۱۲
حرکت بعدی چیست؟

اقدام تامل‌برانگیز روزنامه دولت+عکس

پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 285777
روزنامه دولت حاضر نشد سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان را در صفحه اول خود پوشش دهد.
به گزارش جهان، روزنامه دولتی ایران که به بولتن جریان انحرافی مشهور است، در صفحه اول شماره امروز (پنجشنبه) خود هیچ اشاره ای به بیانات دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار معلمان نکرده است و تنها این خبر را در صفحه داخلی خود منتشر کرده است.


کنسرت یک خواننده، جایزه یک دونده، سفر احمدی نژاد به مازندران، ردصلاحیت های انتخابات شوراها، دفاع از موضع مرتضوی در پرونده کهریزک، اجرای طرح پزشک تمام وقت و حمله به منتقدان جریان انحرافی از جمله تیترهای روزنامه رسمی دولت در صفحه نخست امروز است.

این رفتار و عملکرد روزنامه ای که با بودجه بیت المال اداره می شود در حالی است که منسوبین به جریان موسوم به انحرافی کماکان ادعای ولایتمداری دارند.

گفتنی است روزنامه ایران در دوره مدیریت فعلی و قبلی خود بارها مورد انتقاد شدید متدینین و مراجع قرار گرفته بود بطوری که پیش از این انتشار ویژه نامه موهن "خاتون" از سوی رسانه دولت با واکنش شدید علما و مراجع مواجه شده بود.

برخی ناظران سیاسی معتقدند که با توجه جدیت شورای نگهبان در اعمال قانون در انتخابات ریاست جمهوری آینده و همچنین برنامه های جریان انحرافی برای التهاب آفرینی، تندتر شدن مواضع رسانه های این جریان طی روزها و هفته های آتی محتمل است چه که این جریان پیش از این نیز بارها به شخصیت ها و نهادهای انقلابی از جمله آیت الله جنتی، آیت الله یزدی، آیت الله مصباح یزدی، سرلشکر فیروزآبادی، حسین شریعتمداری، حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، محمد حسین صفار هرندی، شورای نگهبان، سپاه پاسداران ... و رسانه ملی حمله کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
البته منصف باشیم خوبه این حرکت روزنامه ایران خیلی بد وزشت بود ولی این روزنامه حضرت آقا را امام خامنه ای در خبر هایش خطاب می کند که خیلی از روزنامه های ارزشی این کار را نمی کند
موفق باشید
به عمل کار بر اید ، به سخنرانی نیست
روزنامه ایران دیگه ایران نیست روزنامه انحرافی دولته
روزنامه ایرانه دیگه
انتظاری نیست
باورم نمیشه
از اینا هرچی بگیبر میاد اما نه دیگه اینجور
انشالله یه زودی پاک سازی این روزنامه
..
در این روزنامه رو هم باید تخته کرد...
...
آقای رییس پشت این روزنامه است تا مرداد نمیشه دستش زد
این روزنامه ارزش و لیاقت ثبت فرمایشات مقام معظم رهبری را نداردو باید در آن را تخته کرد
United States
زنده باد بهار
بهار شما فعلا مملکت را روبه خزان برده.
رضا صادقی چرا تو عکس این شکلیه ؟!!