يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

استقبال‌باشکوه مردم‌شهرکرد ازنوری همدانی

يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب: 311862
آیت‌الله نوری همدانی در بدو ورود خود به شهرکرد با استقبال گسترده مردم این شهر روبرو شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم استقبال از آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: امروز یکی از روزهای فراموش‌نشدنی در تاریخ چهارمحال و بختیاری است و قلب و روح مردم ولایی این استان سرشار از شادی و سرور است.
 
حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ادامه داد: مردم مهربان، ولایی و همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری عاشقان اهل‌ بیت عصمت و طهارت‌اند و به لطف پروردگار امروز شاهد حضور چهره‌ای فرهیخته و عالم مجاهد در استان خود هستند.
 
امام جمعه شهرکرد به نیابت از مردم چهارمحال و بختیاری به آیت‌الله نوری همدانی خوش‌آمد گفت و ابراز داشت: این عالم فرزانه گوهر کمیابی است که در دروان قبل، حین و بعد انقلاب تاثیر زیادی بر دل‌های مردم داشته است.
 
به گزارش فارس آیت‌الله نوری همدانی در ورودی شهر شهرکرد و در میدان قمر بنی‌هاشم این شهر با همراهی مردم بیداردل شهرکرد مورد استقبال باشکوه قرار گرفت.
 
گفتنی است، مردم با شعارهایی مانند صل علی محمد یاور رهبر آمد، رهرو راه رهبری به شهر ما خوش آمدی، صل علی محمد مرجع ما خوش آمد، آیت نور احمدی خوش آمدی، آیت شرع مسلمین به شهر ما خوش آمدی از این عالم فرزانه استقبال کردند.
 
همچنین در این مراسم باشکوه جمعیت عظیمی از جوانان، نوجوانان و کودکان حضور داشتند که با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران شعرها و سرودهای انقلابی زمزمه می‌کردند.
 
لازم به یادآوری است که  استقبال از آیت‌الله نوری همدانی با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، استاندار و معاونان وی و جمعی از مسئولان استانی و خانواده‌های شهدا و همچنین مردم شهرکرد صورت پذیرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *