شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱

سند ارسال سلاح به تروریست‌ها+تصویر

شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 311477
اخیرا سندی به دست آمده که میزان سلاح‌های ارسال شده به گروه‌ها و عناصر مسلح در استان لاذقیه، در غرب سوریه را نشان می‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پایگاه خبری عربی پرس به تازگی بر سندی دست یافته است که میزان تجهیزات و سلاح‌هایی که «کمیته نظامی نیروهای انقلابی» معارضان سوری از «ستاد مشترک نیروهای نظامی و انقلابی» گروه‌های مسلح به دست آورده را نشان می‌دهد.

در این سند نوع سلاح و میزان مورد نیاز آن از سوی گروه‌های مسلح ذکر شده که موشک‌ها، مسلسل‌ها، آرپی‌جی‌ها و غیره را در برمی‌گیرد.

همچنین در این سند تاکید شده است که از این سلاح‌ها هیچ‌گاه نباید برای مقاصد تجاری و یا خرید و فروش آنها استفاده کرد، بلکه هدف از ارسال و در اختیار قرار دادن آنها به دست گروه‌ها و عناصر مسلح مبارزه علیه ارتش سوریه باشد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000311/nf00311477-1.jpg

همچنین تاکید شده است که باید استفاده از این سلاح‌ها از سوی گروه‌ها و عناصر مسلح برای رده‌های بالای این گروه‌ها به اثبات برسد، در غیر این صورت باید تمام سلاح‌ها و تجهیزات دریافتی به ستاد مشترک نیروهای نظامی و انقلابی گروه‌های مسلح باز گردانده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *