جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

رونمایی از ویژه‌نامه الگوی لباس اسلامی

پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 311061
مدیرکل امور بانوان استانداری تهران با اشاره به بزرگداشت دهه کرامت از ۱۶ تا ۲۶ شهریورماه جاری، گفت: در این دهه از ویژه‌نامه الگوی لباس اسلامی - ایرانی به نام فاخر و طرح گل یاس رونمایی می‌شود.
به گزارش جهان، آذر نظری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهارکرد: ازویژه‌نامه فاخر در سالن همایش استانداری تهران همچنین دستاوردهای اجرای آزمایشی طرح گل یاس(دوره‌های آموزشی با هدف اشاعه و نهادینه کردن عفاف و حجاب) رونمایی می شود.

وی تصریح کرد: این طرح سال گذشته به صورت آزمایشی در شهر تهران اجرا شد. همچنین در این دهه از از دختران نخبه در شهرستان‌ها و دستگاه‌ها تجلیل می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران بازدید از خانواده‌های دختران شهیده، دیدار با مادران و دختران شهدا و حضور در مراکز نگهداری دختران با همکاری سازمان بهزیستی را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت برشمرد و گفت: برپایی اردوهای زیارتی به مقصد حرم حضرت معصومه (س) و حرم حضرت رضا (ع)، برگزاری مجالس جشن با هدف فرهنگ‌سازی از زندگی معصومان از جمله امام رضا (ع) و دوره‌های گفتمان دینی و کارگاه‌های تخصصی با عنوان بانوی کرامت از دیگر برنامه‌های این دهه است، ضمن آنکه در این کارگاه شخصیت حضرت معصومه(س) و سیره آن حضرت تببین می‌شود.

نظری افزود: طی این دهه، دوره‌های آموزشی با عنوان اخلاق رضوی، مسابقه امام شناسی و جشنواره ریحانه شامل کارگاه آموزشی، شعر و سخنرانی و عصر شعر رضوی برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: در طی دهه کرامت در۱۶ شهرستان استان تهران بیش از ۲۰۰ برنامه برگزار می‌شود و این برنامه‌ها زیر نظر ستاد دهه کرامت برپامی‌شود که محور آن آشنایی و فرهنگ‌سازی در زمینه زندگی معصومان به ویژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *