يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

دستگیری پسر جوان به اتهام قتل مادرش

سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 310688
فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی قتل زن ۵۰ ساله‌ای در مشهد پسر ۲۳ ساله او به عنوان متهم به قتل دستگیر شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری پسر جوانی به اتهام قتل مادرش خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۸:۴۰ صبح روز جمعه گذشته قتل زن جوانی داخل منزل مسکونی‌اش واقع در منطقه کوشک مهدی مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

کریمی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری کاظم‌آباد مشهد بلافاصله در محل حاضر و با کشف جسد زن ۵۰ ساله مراتب را به بازپرس ویژه قتل اعلام کردند.

وی بیان کرد: تحقیقات پلیسی به دستور مقام قضایی آغاز شد و با توجه به سرنخ‌های موجود پسر ۲۳ ساله خانواده که با مادر خود اختلافات خانوادگی داشته و به مواد روانگردان معتاد بود را به عنوان مظنون دستگیر کردند و تحقیقات هنوز ادامه دارد.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: با اجرای طرح مبارزه با سرقت‌های خیابانی ماموران کلانتری شفا توانستند دو سارق حرفه‌ای را که مرتکب سرقت از مغازه‌ها و منازل می‌شدند، دستگیر شدند.

کریمی تصریح کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان مبنی بر سرقت از منزلی، ماموران این کلانتری به محل مورد نظر اعزام و توانستند سارق حرفه‌ای منازل را با همکاری شهروندان دستگیر کنند.

وی بیان کرد: از این سارق معتاد به مواد مخدر یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: همچنین دستگیری سارق حرفه‌ای حین سرقت از یک مغازه و کشف یک قبضه چاقو از دیگر اقدامات کلانتری شفا مشهد بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *