دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۲

قتل همسر سابق در پارک سایتامای ژاپن!

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 711860
مرد ایرانی به اتهام قتل همسرش در یکی از پارک‌های شهر سایتامای ژاپن بازداشت شد.
قتل همسر سابق در پارک سایتامای ژاپن!
به گزارش جهان نيوز، چهارشنبه هفته گذشته زنی وارد شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران شد و قاضی غلامی، بازپرس ویژه قتل را از ماجرای قتل دخترش در کشور ژاپن با خبر کرد. او گفت: به من خبر رسیده‌است که دخترم که زنی ۵۰‌ساله است از سوی شوهر سابقش در ژاپن به قتل رسیده‌است که درخواست می‌کنم جسد وی به ایران منتقل شود تا بتوانیم مراسم خاکسپاری‌اش را انجام دهیم. همچنین درخواست می‌کنم تا متهم پرونده هم که در بازداشت پلیس ژاپن است به زندان ایران منتقل و محاکمه شود.

زن سالخورده در شرح حادثه هم گفت: ۱۰ سال قبل بود که دخترم ازدواج کرد و همراه شوهرش که یکسال از او بزرگ‌تر بود راهی کشور ژاپن شد. مدتی که از ازدواج آن‌ها گذشت متوجه شدم که دامادم مدام دخترم را اذیت می‌کند. بعد از آن هم اختلاف‌های آن‌ها شدت گرفت به طوری که دخترم درخواست طلاق داد و بعد از شوهرش جدا شد.

شاکی ادامه داد: طلاق آن‌ها پایان ماجرا نبود و بعد از آن مزاحمت‌های داماد سابقم برای دختری که در ایران دارم هم شروع شد. دختر کوچکم به من خبر داد که داماد سابق مدام در فضای مجازی برایش ایجاد مزاحمت می‌کند و با ارسال فیلم‌های غیراخلاقی از او درخواست ازدواج کرده است. شاکی همچنین گفت: فردای روزی که حادثه قتل اتفاق افتاد، بسته‌ای به دست دختر کوچکم رسید که داماد سابقم آن را ارسال کرده بود. او نوشته بود که «خواهرت را کشتم و اگر با من ازدواج نکنی تو را هم خواهم کشت.» که این موضوع نشان می‌دهد که متهم برای اجرای نقشه‌اش از قبل برنامه‌ریزی کرده بود.

در تحقیقات بازپرس مشخص شد که حادثه ساعت هشت‌شب در یکی از پارک‌های شهر سایمای ژاپن اتفاق افتاده است. لحظاتی قبل از حادثه پسربچه‌ای ۱۵‌ساله به مأموران پلیس خبر می‌دهد که زن و مردی میانسال در پارک در حال دعوا هستند. وقتی مأموران در محل حاضر و متوجه می‌شوند که زن میانسال با اصابت ضربات چاقو به شدت دچار جراحت شده‌است که او را به بیمارستان منتقل می‌کنند. همچنین مشخص می‌شود که عامل حادثه از محل فرار کرده است. تلاش پزشکان هم برای نجات زن مجروح ثمری نمی‌دهد و این زن جانش را از دست می‌دهد. مأموران پلیس همچنین در بررسی محل حادثه چاقویی را که زن میانسال با آن هدف ضربات قرار گرفته بود، کشف می‌کنند.

در تحقیقات بعدی پلیس ژاپن مشخص می‌شود که مرد میانسال بعد از طلاق همسرش در شهر توکیو ساکن بوده و همسرش در شهر سایتاما ساکن بوده است. بررسی‌ها همچنین نشان داد که زن میانسال علیه شوهر سابقش به اتهام ایجاد مزاحمت شکایت کرده بود. بعد از به دست آمدن این اطلاعات تحقیقات پلیس ژاپن برای بازداشت قاتل فراری به جریان افتاد تا اینکه مأموران متهم را در حالی که داخل خودروی سواری‌اش در یکی از پارکینگ‌های شهر توکیو در حال استراحت بود شناسایی و بازداشت کردند.

متهم در اولین تحقیقات به قتل همسر سابقش اعتراف کرد و گفت: ساعتی قبل از حادثه با همسر سابقم در پارک قرار گذاشتم تا با هم حرف بزنیم. وقتی سر قرار حاضر شد حرف زدن ما به مشاجره تبدیل شد و او چاقو کشید. من چاقو را از دست او بیرون آوردم و با همان چاقو ضربه‌ای به او زدم که به مرگ وی منجر شد.

بعد از مطرح شدن شکایت مادر مقتول، بازپرس به پلیس اینترپل دستور داد تا عامل حادثه به پلیس ایران تحویل داده شود. همچنین به دستور بازپرس مقدمات انتقال جسد به کشور فراهم شده‌است.

منبع:جوان
برچسب ها: قتل ژاپن
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگه نمیگن ژاپن بهشته؟ پس این کارا برای چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
یک ایرانی اونجا این کارو کرده نه ژاپنی