جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

حمایت همه‌ جانبه هیأت امنا از دانشجو

يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 308442
یک منبع آگاه با اشاره به حضور حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد، از حمایت همه جانبه هیئت امنای این دانشگاه از فرهاد دانشجو خبر داد.
به گزارش جهان، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتشار اخباری درباره فرهاد و خسرو دانشجو رئیس دانشگاه آزاد و رئیس واحد علوم تحقیقات، گفت: هجمه علیه دانشگاه آزاد حرکت جدیدی نیست و این اقدامات از اولین ساعات ریاست فرهاد دانشجو با شدت و حدت باورنکردنی آغاز شده است.

وی با تأکید بر اینکه خسرو دانشجو در انتخابات شورای شهر ستاد انتخاباتی نداشت، گفت: در خبری درباره استفاده خسرو دانشجو از امکانات دانشگاه آزاد برای انتخابات شورای شهر تهران صحبت شده بود و این درحالی است که وی در انتخابات شورای شهر تهران اصلا ستادی نداشته است و این موضوع نیز در رسانه‌های مختلف بارها اعلام شده بود.

این منبع آگاه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک به ۴۶۲ واحد و مرکز و صدها مدرسه سما دارد، خاطرنشان کرد: این دانشگاه بزرگترین دانشگاه جهان اسلام به شمار می‌رود و به همین خاطر برای انجام امور روزمره خود مانند پرداخت پول به شرکت‌های پیمانکاری، پرداخت به پیمانکاران برای انجام ساخت و ساز در واحدهای مختلف دانشگاه، تخصیص مبالغی برای ساخت، نگهداری و تعمیر آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، پرداخت حقوق و مزایای کارکنان، اعضای هیئت علمی و سپرده گذاری و جابجایی پول از یک حساب به حساب دیگر امری طبیعی و کاملا قانونی در سازمانی به وسعت دانشگاه آزاد اسلامی تلقی می‌شود.

وی تأکید کرد که تمام جابجایی مالی این دانشگاه مطابق مصوبات هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود، این جابه‌جایی‌ها شفاف است و جایی برای هجمه باقی نمی‌گذارد اما افسوس و صد افسوس که دشمن همیشه چشم برروی شفافیت می‌بندد.

این منبع آگاه با اشاره به حضور حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در اجلاس شورای مرکزی این دانشگاه، خاطرنشان کرد: حضور حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و اعلام آمادگی هیئت امنا برای حمایت‌های همه جانبه از مدیریت این دانشگاه به مذاق برخی جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای خوشایند نبوده است و به همین دلیل موفقیت‌های این دانشگاه دیده نمی‌شود.

به گفته وی، اینگونه تخریب‌ها توسط جریانی خاص کلید خورده است که مردم با بصیرت و انقلابی آنها را از صحنه سیاسی و مدیریتی کشور حذف کرده‌اند این جریان‌های خاص با بهرمندی از نام مردان انقلاب به دنبال منافع جریانی خود هستند و اکنون نیز به دنبال حیاط خلوتی برای فعالیت‌های تشکیلاتی و سیاسی خود می‌گردند که بنظر می‌رسد نقطه آمال آنها رسیدن به دانشگاه آزاد اسلامی است.

این منبع آگاه با اشاره به عملکرد یک ساله فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته این دانشگاه همواره سعی داشته تا از مسائل سیاسی و حاشیه‌ای دور باشد موید این گفته نیز عملکرد موفقیت‌آمیز آن در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی همچون کسب مقام نخست تولید علمی در کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *