يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

شعار هواداران پرسپولیس علیه بازیکنان

شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب: 308183
هواداران پرسپولیس پس از شکست مقابل نفت علیه بازیکنان تیم‌شان شعار سر داده و آن‌ها را "بی‌غیرت" خواندند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران هواداران پرسپولیس به شدت علیه بازیکنان این تیم شعار داده و آن‌ها را بی‌غیرت خواندند.
 
این شعارها هنگام خروج بازیکنان پرسپولیس از زمین علیه آن‌ها سر داده شد. در این میان فقط نیلسون و امید عالیشاه بودند که تشویق شدند.
 
در پایان بازی رضا نوروزی با انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان بازیکن زمین انتخاب شد.
 
علیرضا عزتی هم عنوان بازیکن اخلاق مسابقه را دریافت کرد.
 
همچنین از دیگر حاشیه‌های این بازی تشویق علی کریمی توسط برخی از هواداران پرسپولیس بود. علی دایی نیز با عصبانیت و زودتر از بازیکنان پرسپولیس به داخل رختکن وارد شد.
 
سرمربی تیم پرسپولیس در هنگام ورود به رختکن از کنار یحیی گل‌محمدی رد شد و رفت.
 
از دیگر حاشیه‌های این بازی مشکل تماشاگران برای خروج از استادیوم بود که به دلیل محدودیت در ورودی‌ها و خروجی‌های ورزشگاه به وجود آمده بود.
 
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در دقیقه 87 بدون دیدن تک گل بازی استودیوم را ترک کرد.
 
بازیکنان تیم نفت که از بردن تیم پرسپولیس خوشحال بودند با شادمانی وارد رختکن شدند و این در حالی بود که بازیکنان پرسپولیس به خاطر شکست پراکنده شده بودند تا جایی که علی دایی و چند تن از بازیکنان پرسپولیس ورزشگاه تختی تهران با خودروهای شخصی خود ترک کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *