دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

دومین شکست پرسپولیس در لیگ سیزدهم

جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب: 308180
پرسپولیس در ششمین هفته لیگ سیزدهم برابر نفت تهران شکست خورد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، تیم پرسپولیس در نخستین بازی هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه تختی به مصاف نفت تهران رفت و در آخرین لحظه بازی با تک گل علی قربانی از میزبانش شکست خورد.
 
نیمه نخست:
 
در آغاز بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال عصر امروز (جمعه) تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 19:10 در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
دو تیم در 45 دقیقه نخست آنچنان موقعیت خطرناکی نداشتند و بیشتر سعی در ارائه بازی محتاطانه و در وهله اول گل نخوردن بودند.
 
در دقیقه 26 سانتر نفتی‌ها از سمت چپ دروازه پرسپولیس در محوطه جریمه این تیم به رضا نوروزی رسید که توپ روی سر مهاجم نفت ننشست و شاگردان گل‌محمدی این موقعیت را از دست دادند.
 
بازیکنان پرسپولیس هم در دقایقی از بازی با حرکت‌های انفرادی امید عالیشاه که از دو طرف زمین نفوذ می‌کرد، روی دروازه نفت صاحب موقعیت شدند اما نتوانستند از آن موقعیت‌ها سودی ببرند.
 
نیمه دوم:
 
در نیمه دوم هر دو تیم بازی محتاطانه را کنار گذاشته و سعی داشتند با نفوذ از کناره‌ها روی دروازه یکدیگر خطرساز شوند که این نوع بازی از سوی پرسپولیس بیشتر دیده می‌شد.
 
در دقیقه 50 سانتر پرسپولیسی‌ها از سمت چپ دروازه نفت می‌رفت که تبدیل به موقعیتی حساس شود اما مهاجمین پرسپولیس از این توپ استفاده نکردند.
 
در دقیقه 56 نفت تهران در میانه‌های زمین پرسپولیس صاحب یک ضربه آزاد شد که شوت زمینی احمد آل نعمه پس از برخورد به پای مهاجم این تیم تغییر جهت داد و با فاصله بسیار کمی از دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
 
در دقیقه 72 سانتر بازیکنان نفت بعد از فعل و انفعالاتی در محوطه جریمه زیر پای رضا نوروزی افتاد که این بازیکن با شوتی سرضرب مهم‌ترین موقعیت گل نفت را از دست داد. ضربه نوروزی از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
در دقیقه 85 دو تیم باز هم روی ارسال صاحب موقعیت شدند و این بار پرسپولیس روی ارسال میثم حسینی و با ضربه سر سید صالحی خطرساز شد.
 
در دقیقه 2+90 علی قربانی پس از حرکت خوب رضا نوروزی تک گل نفت را به ثمر رساند تا پرسپولیس دومین شکستش را در لیگ سیزدهم بچشد. یحیی گل‌محمدی پس از گل تیمش خوشحالی نکرد.
 
ترکیب پرسپولیس:
 
نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، میثم حسینی، قاسم دهنوی، مارکو سپانوویچ، محمد نوری،امید عالیشاه، غلامرضا رضایی و سید مهدی سید صالحی
 
ترکیب نفت:
 
سوشا مکانی، محمدامین حاج محمدی، احمد آل نعمه، وحید حمدی نژاد، ووریا غفوری، کمال کامیابی نیا، حسین ابراهیمی، وحید امیری، علی‌رضا عزتی، رضا نوروزی و مهرداد اولادی.
 
تعویض‌های پرسپولیس:
 
محمد عباس‌زاده به جای غلامرضا رضایی (61)، هادی نوروزی به جای امید عالیشاه (88)
 
تعویض‌های نفت تهران:
 
رسول نوید کیا به جای حسین ابراهیمی (62)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *