جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سیدصالحی:

"عروسی به کوچه ما هم می‌آید"

شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۱۰
کد مطلب: 308184
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم‌مان روند رو به رشدی دارد و معتقدم سرانجام عروسی به کوچه ما هم می‌آید.
به گزارش جهان به نقل از فارس سید‌مهدی سید‌صالحی پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس برابر نفت تهران در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و فکر می‌کنم مستحق باخت نبودیم. با این شکست شرمنده مردم و دایی شدیم.
 
وی ادامه داد: حتما حکمتی است که در طول هفته زحمت می‌کشیم اما در مسابقه با بد‌شانسی ما یا خوش‌شانسی حریف نتیجه را واگذار می‌کنیم. در این مسابقه نفتی‌ها کار خاصی انجام ندادند اما پیروز شدند. در خصوص زمین مسابقه هم باید بگویم که شرایط خوبی نداشت.
 
سید‌صالحی با بیان اینکه نباید شکست امروز را به زمین و زمان ربط دهیم، خاطرنشان کرد: شکست‌مان را نباید به کیفیت بد زمین ربط دهیم. فکر می‌کنم تساوی عادلانه‌تر بود و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعد این نتایج را جبران کنیم. روند پرسپولیس رو به رشد است و سرانجام عروسی به کوچه ما هم می‌آید.
 
وی در پاسخ به این سوال که چرا موقعیت‌های کمی نصیبش می‌شود، تصریح کرد: به پرسپولیس آمده‌ام تا دینم را ادا کنم. تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم به کار می‌گیرم و امیدوارم خدا به همه عزت بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *