جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

کشف 630 کیلوگرم تریاک در لار

جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 308146
فرمانده انتظامی لار استان فارس از کشف 630 کیلو تریاک در یک درگیری مسلحانه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی دفتر فرمانده انتظامی استان فارس، حسین خلیفه اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران هنگامی که به صورت گشت نامحسوس در حال گشت‌زنی بودند به یک خودرو پرادو مشکوک شدند که راننده آن با مشاهده ماموران از محل متواری شد.
 
وی ادامه داد: پس از مسافتی تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار در جاده‌های این شهرستان و همچنین درگیری مسلحانه، قاچاقچیان هنگامی که عرصه را بر خود تنگ دیدند خودرو را رها و از محل متواری شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان لار افزود: در بازرسی از این خودرو  40 کلاش، یک خشاب مربوطه، یک گوشی ماهواره‌ای و 630 کیلوگرم تریاک کشف شد.
 
وی اضافه کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی سوداگران مرگ و دستگیری متهمان همچنان ادامه دارد.
 
دستگیری اعضای باند سارقان موتورسیکلت در مهر
 
بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی مهر استان فارس از دستگیری سه نفر از اعضای باند سارقان موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.
 
مسعود ظهرابی گفت: در پی وقوع سرقت‌های اخیر موتورسیکلت در سطح این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی مهر قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و فنی وسیع در این مورد باند سه نفره سارقان در این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی مهر افزود: در یک عملیات منسجم هر سه سارق دستگیر و سه موتورسیکلت مسروقه از آنان کشف شد.
 
ظهرابی گفت: سارقان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.
 
کشف سرقت مسلحانه خودرو در لامرد
 
با تلاش ماموران انتظامی لامرد استان فارس یک سارق مسلح در این شهرستان دستگیر و سرقت مسلحانه خودرو از وی کشف شد.
 
فرمانده انتظامی لامرد با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام اجرای طرح مهار در گردنه چاهشور به یک خودرو پژو 405 فاقد پلاک مظنون شدند.
 
اکبر زلفی با اشاره به اینکه راننده خودرو با مشاهده ماموران از محل بازرسی متواری شد افزود: پس از مسافتی تعقیب و گریز و با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان، خودرو مورد نظر متوقف و راننده آن دستگیر شد.
 
وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد که این خودرو دارای سابقه سرقت مسلحانه در سال گذشته از شهرستان بستک استان هرمزگان بوده است.
 
فرمانده انتظامی لامرد با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته از این راننده، سرقت مسلحانه خودرو با همدستی پنج نفر از همدستان وی نیز کشف شد گفت: تلاش برای دستگیری همدستان سارق و همچنین کشف سلاح همچنان ادامه دارد.
 
زلفی از مردم لامرد خواست به منظور پیشگیری از سرقت، خودروهای خود را به انواع تجهیزات ایمنی و ضد سرقت مجهز کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *