پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

کشف ۲۱ کیلوگرم تریاک در پایتخت

شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 675460
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: از خودروی یک قاچاقچی ۲۱ کیلوگرم تریاک کشف شد.
کشف ۲۱ کیلوگرم تریاک در پایتخت
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ محمد بخشنده  در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی قاچاقچیان حرفه‌ای مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور خریداری و قصد دارد آن با یک دستگاه کامیون به شهر تهران منتقل کند، تحقیق در این خصوص آغاز و با تائید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام‌شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با پایش های اطلاعاتی و مشخص شدن مسیر حرکت خودرو، تیمی از مأموران پایگاه نهم برای دستگیری متهم به محور مواصلاتی به شهر تهران اعزام تا اینکه موفق شدند خودروی متهم را در اتوبان آزادگان مشاهده و پس از مدتی تعقیب و گریز خودروی متهم متوقف و راننده آن را دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت بابیان اینکه از خودروی متهم ۲۱ کیلو تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر کشف‌شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *