چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۵

حاضریم دندانه کلید روحانی باشیم/ توصیفی بامزه از اعتدال

سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 304409
یکی از فعالان فتنه 88 گفت: حاضریم دندانه کلید روحانی باشیم.
حاضریم دندانه کلید روحانی باشیم/ توصیفی بامزه از اعتدال
به گزارش جهان، سعید حجاریان هم در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب بهار در مورد چگونگی پیش بردن خواسته‌های اصلاحات در دولت تدبیر و امید گفته است: اگر آقای روحانی محذوراتی دارد ما از ایشان مطالبه‌ای نداریم، بلکه به عنوان مشاورانی امین تجربیات خود را در اختیارشان قرار می‌دهیم. به قول معروف مفتاح را دندانه شو، حاضریم دندانه کلید ایشان باشیم. البته ما از ایشان وفای به عهد و پای‌بندی به برنامه‌های اعلام شده شان را پیگیری می‌کنیم. منتها آقای روحانی برای ایفای وعده‌هایش نیازمند پشتوانه اجتماعی است، در غیراین‌صورت از اعتدال خارج می‌شود. سواد اعظم (که در اینجا توده سازمان یافته مردم است) باید مانند مغناطیسی عمل کند که دولت را به سمت خود کشانده و مانع چپ و راست شدن آن شود. همان‌طور که زمین جاذبه دارد، مردم هم جاذبه دارند. بنابراین همان‌طور که جاذبه کره زمین، تعادل ماه را حفظ می‌کند، جاذبه مردم هم باید تعادل روحانی را حفظ کند.

این فعال فتنه 88 در ادامه در سخنانی بامزه گفته است: مردم با حفظ انسجام خود مطالبات خود را دنبال کنند. البته بحث من جاذبه است. ببینید اگر جاذبه زمین نباشد ماه به جای آن‌که دور زمین بچرخد ممکن است به دور مریخ در چرخش باشد. باید دقت شود که تعادل، به معنی در وسط قرار گرفتن نیست. درست است که آقای روحانی رییس‌جمهوری همه مردم ایران است اما نقطه تعادل ایشان در نسبت با وزن پایگاه اجتماعی ایشان به دست می‌آید. بنابراین این سوال به وجود می‌آید که نقطه تعادل کجاست؟ برای این‌که قضیه کاملا جا بیفتد سعی می‌کنم با استفاده از ریاضی و فیزیک آن را شرح دهم. اگر نسبت فاصله نقطه تعادل از وزنه پایگاه رای آقای روحانی و وزنه گروه رأی گروه مقابل را در نظر بگیریم، نقطه تعادل در محلی نزدیک‌تر به پایگاه اجتماعی ایشان و دورتر از وزنه مقابل، قرار خواهد داشت. بنابراین کسانی که اعتدال را به معنی نصف نصف تعریف می‌کنند، عمدا یا سهوا در اشتباه به سر می‌برند و باید این تعریف را اصلاح کنند. پس همان‌طور که ماه را نباید از مدار تعادل خارج کرده و به اقمار چیز دیگری تبدیل کرد. آقای روحانی نیز برای خارج نشدن از اعتدال باید مغناطیس پایگاه قوی آرای خود را به رسمیت بشناسد و از مدار آن خارج نشود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امین
United States
اگه شما دندانه کلید ایشان شوید کلید فقط در اتاق آشوب خیابانی رو باز می کنه!
صیانت
کم کم داره دم خروس بیرون میزنه.
به خوبی فهمیده میشه که منظور این آقا اینه که اینا دارن اعتدال آقای روحانی رو رقم میزنن.
اعتدال آقای روحانی با اعتدال مردم زمین تا آسمون فرق میکنه، این یه اعتدال دیگه است باتعریف دیگه
این دندانه دیگه وصله ناجوریه خداییش.
خدا عاقبت این ملت رو بخیر کنه.کم کم دارند کلید بدل می سازند.
ایشون 50.7% رای آوردن اصولگرایان هم تقریبا مکملش رو پس وزنه دو طرف معلومه یه جوری صحبت نکنین که گویا ایشون 60-70% رای شرکت کنندگان رو بدست آوردن!!
درضمن ایشون رییس جمهور کل ایران هستن و فقط به پایگاه رای آوری خودشون نباید توجه داشته باشن "رییس جمهور ایران برای کل ایران".
United States
تو دندان تیز نکن که گوشت روحانی را بکنی نمی خواد دندانه کلیدش باشی