پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱

عذرخواهی یک سایت از کارگردان سینما

چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 303066
سایت تهران پرس با انتشار خبری، از اشتباه صورت گرفته در خصوص نسبت روزه‌خواری به یکی از کارگردانان سینما عذرخواهی کرد.
به گزارش جهان، سایت تهران پرس نوشت:

در روزهای گذشته تصویری بر خروجی سرویس عکس خبرگزاری مهر منتشر شد که هر بیننده ای با دیدن آن ذهنش به سمت و سویی روانه شد که در نگاه نخست بسیار متاثر کننده بود. اما صبح امروز مطلبی به دستم رسید که دیدن آن برایم بسیار تعجب آور و از سویی بسیار ناراحت کننده بود. تصویری که با زیرکی و انتخاب یکی ازشات های پیاپی توسط عکاس، انتخاب و در ذهن بیننده اینگونه متصور می کرد که فرد در حال کشیدن چیزی شبیه پیپ است ولی وقتی تصاویر پس و پیش آن منتشر شد چیز دیگری نمایان شد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000303/nf00303066-1.jpg

در اینجا لازم می دانم به عنوان نویسنده آن مطلب در وهله نخست و به نمایندگی از رسانه ولایی و انقلابی تهران پرس که وظیفه خود می داند در مقابل هر منکری بنا به وظیفه شرعی و دینی بایستد با همان اقتدار و شجاعت در صورت بروز اشتباه تقصیرعذر نماید و ازآقای ابوالحسن داوودی به دلیل انتشار چنین خبری که خداوند شاهد و گواه بر نیت قلبی ما بر آن است و نه آن چیزی که برخی رسانه ها از این امر به معروف و نهی از منکر به نوعی به نفع جریان خود از آب گل آلود ماهی بگیرند عذر خواهی نماییم.

جهان نيوز نیز به دلیل بازنشر این مطلب از سایت تهران پرس، از جناب آقای داودی پوزش و حلالیت می طلبد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *