جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴

گروه سگهای زرد را کجای دلمان بگذاریم؟

جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 329748
شما بخشی از کشور و نظام را بدهکار دو جوانی می کنید که فعالیت غیر قانونی داشته اند، لابد هم بصورت غیر قانونی جلای وطن کرده اند، به نظر هم نمی رسد که در آمریکا به اشاعه فرهنگ ناب ایرانی-اسلامی مشغول بوده اند؟
به گزارش جهان به نقل از الف، این روزها موضوع خاکسپاری دو نفر از اعضای گروه لس آنجلسی سگهای زرد، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا در دستور کار برخی افراد مسئول در خانه سینما و موسیقی بوده است. در این میان، توجیهات متولیان و تصمیم گیرندگان مرتبط با موضوع مذکور، حیرت انگیز است. به بخشی از موضع گیری سؤال برانگیز دو تن از مسؤلین خانه سینما و موسیقی کشور اشاره می نمایم:

" رییس و سخنگوی هیات‌مدیره‌ی خانه‌ی سینما در این‌باره توضیح داد: موضوع انسانی تاسف‌باری برای همکاران‌مان پیش آمده و خانم شعبانی و آقای فرازمند عضو کانون فیلم‌نامه‌نویسان و عضو خانه سینما هستند. از طرفی این فاجعه برای این دوستان‌مان پیش آمده بود و از زاویه انسانی و مناسبات عاطفی خودمان موظف می‌دانستیم از لحاظ عاطفی در کنار دوستان‌مان باشیم. سریر، رییس هیات‌مدیره خانه موسیقی هم با بیان اینکه باید از هنرمندان به‌خصوص هنرمندان جوان حمایت کرد؛ گفت: ما برای هنرمندان جوان کاری نمی‌کنیم. این کمترین کاری بود که می‌شد برای مرگ تراژیک این دو جوان انجام دهیم."

همانطوریکه ذکر شده، پدر و مادر افراد کشته شده، اشخاص محترمی هستند که در عرصه فرهنگی کشور فعالند. بدیهی است این عزیزان برای همه جامعه قابل احترام بوده و اظهار همدردی نمودن با این زوج هنرمند هم علی الخصوص برای صنفان شان امری پسندیده و حتی لازم است. لیکن آقایان قشر فرهیخته و هنرمند هیئت مدیره خانه سینما! چرا مسائل را با هم قاطی می کنید؟ اینکه بخشی از بهشت زهرا را بعنوان قطعه هنرمندان نام نهاده اند، صرف هنرمندانی است که برای هنر این مرز و بوم خون دل ها خورده اند. عزیزانی مثل خسرو شکیبائی، حمیده خیرآبادی، حسین پناهی، مهدی فتحی، عباس امیری، خردمند، ودادیان، شهابی و ... که به تبع نوع فعالیت هنری شان، الگوی بخشی از جامعه هستند و لااقل بخشی از مردم کشور با هنرمندی آن عزیزان زندگی کرده اند که لازم است یاد و خاطره شان را برای نسل های آینده زنده نگاه داشت. این چه توجیهی است که چون می خواستید به لحاظ عاطفی در کنار این زوج هنرمند باشید، پیگیر تدفین دو عضو گروه سگ های زرد در قطعه هنرمندان کشور باشید؟ به نظر شما این کار، اهانت به هنر، هنرمند و هنرمندی نیست؟

آقایان مسئول! در نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند فرزندان برخی از بزرگان که به راه دیگری رفتند، همه ملت ایران اسلامی آگاهند که این بزرگان با قضیه انحراف فرزند خود چه کردند و نیازی هم به ذکر نمونه آن نیست. آنوقت شما بخشی از کشور و نظام را بدهکار دو جوانی می کنید که فعالیت غیر قانونی داشته اند، لابد هم بصورت غیر قانونی جلای وطن کرده اند، به نظر هم نمی رسد که در آمریکا به اشاعه فرهنگ ناب ایرانی-اسلامی مشغول بوده اند؟ بعد هم مدعی می شوید که این کمترین کاری بوده که برای این افراد کرده اید؟ اگر به شخصه دینی به این افراد داشته و دارید، چرا از حبثیت عرصه هنر، هنرمندان و فرهیختگان این مرز و بوم هزینه می کنید؟

برادران به کجا می روید؟! این اهانت به هنرمندان عزیزیست که در قطعه موصوف به هنرمندان آرمیده اند. اگر اعضای این گروه را با معیار خود، شایسته چنین کاری می دانید، پس سایر خوانندگان لس آنجلسی و معدود آنانی که حتی تا تبلیغ س ک س و بی حیائی در هالیوود و غیره هم پیش رفته اند و قبل از انحرافشان، سوابق حضور رسمی و قانونی در عرصه رسانه های دیداری و شنیداری کشور داشته اند، لابد اولی ترند و از فردا و فرداهای دیگر بایست جوابگوی ساسی و سوسن و... هم باشید.

آدمی دلش درد می کند برای سربازان گمنامی که در دور افتاده ترین نقاط مرزی کشور، با کمترین امکانات به مبارزه با اشرار و قاچافچیان مشغولند و سینه شان را سپر گلوله کین دشمنان دین و بوم و ملت کرده اند که در صورت شهادتشان هم کسی اینهمه برایشان سینه چاک نمی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *