پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

جزئیات هماهنگی لاریجانی و حداد برای‌کابینه

شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب: 302287
در دیدار رؤسای فراکسیون‌های رهروان ولایت و اصولگرایان مقرر شد که نمایندگان عضو این دو فراکسیون به وزرایی رأی دهند که در فتنه 88 ایفای نقش نکرده باشند.
 به گزارش جهان به نقل از خانه ملت، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس  ظهر پنجشنبه (27 تیر) در ساختمان مشروطه مجلس شورای اسلامی با علی لاریجانی رئیس مجلس و فراکسیون رهروان ولایت دیدار کرد.

در دیدار رؤسای فراکسیون‌های رهروان ولایت و اصولگرایان مقرر شد که نمایندگان عضو این دو فراکسیون به وزرایی رأی دهند که در فتنه 88 ایفای نقش نکرده باشند.

حسین سبحانی نیا با اشاره به جلسه اخیر علی لاریجانی و غلامعلی حدادعادل، گفت: این جلسه هفته گذشته به منظور تبادل نظر در خصوص مسائل کلی مجلس شورای اسلامی، حفظ انسجام کلی مجلس و تقویت آن انجام شد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبادل نظر رئیس مجلس و رئیس فراکسیون اصولگرایان در مورد کابینه دولت آینده افزود: در این جلسه در مورد کابینه دولت منتخب، رای اعتماد به کابینه و ارتباط بین دولت و مجلس هماهنگی هایی انجام شد.

وی با اشاره به شاخص های مطرح شده در این جلسه در مورد کابینه حسن روحانی با بیان اینکه طبیعتا یکی از موارد مورد تاکید در این جلسه ممانعت از انتصاب افراد دارای نقش برجسته در فتنه ۸۸ است تصریح کرد: همه نمایندگان ملت نسبت به این افراد حساسیت ویژه ای دارند و در صورت معرفی این افراد عکس العمل نشان خواهند داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه در این جلسه در مورد وحدت دو فراکسیون صحبتی مطرح نشده، گفت: در حال حاضر برنامه ای براس هم اندیشی دو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و اصولگرایان برای انتخاب کابینه آینده اعلام نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *