جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اخراج وزیر صهیونیست از جلسه هیات دولت

چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 301568
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا در جریان جلسه شورای سیاسی امنیتی برای بررسی بودجه و مساله از سر گیری مذاکرات با تشکیلات خودگردان فلسطین، یووال اشتاینتز، وزیر امور راهبردی و اطلاعات را از جلسه اخراج کرد.
به گزارش جهان، ایسنا به نقل از شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: این اقدام به درخواست "یئیر لاپید" وزیر دارایی دولت عبری صورت گرفت و وی از اشتاینتز خواست از آنجایی که در آغاز جلسه مساله از سر گیری مذاکرات مورد بررسی قرار خواهد گرفت، وی از جلسه خارج شود تا به جای او "یعقوب بری" از اعضای حزب تحت ریاست وی که به ادعای لاپید اطلاع و آشنایی خوبی با اوضاع سیاسی و امنیتی دارد، وارد جلسه شود.

اما این درخواست لاپید با مخالفت اشتاینتز مواجه شد و وی مجبور شد از نتانیاهو بخواهد که وزیر امور راهبردی خود را از جلسه کابینه امنیتی و سیاسی خارج کند و نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم دستور مقتضی را صادر کرد و به اشتاینتز گفت که وقتی بحث بودجه آغاز شود، او را به جلسه فرا خواهد خواند.

به گفته شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اشتاینتز مجبور شده بود با حالت خشم و ناراحتی جلسه را ترک کند و خطاب به نتانیاهو گفته بود که «این چه رفتاری است؟»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *