سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱۲
۷

روحانی، موسوی و کروبی را دعوت به توبه کرد

چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 301487
ارگان رسمی سازمان سیا از این که رئیس جمهور منتخب حاضر نیست برای حصر دو تن از سران فتنه کاری بکند و از آنها می‌خواهد توبه کنند، ابراز ناخرسندی کرد.
روحانی، موسوی و کروبی را دعوت به توبه کرد
به گزارش جهان، رادیو فردا در مطلبی زیر عنوان «قفل‌گشایی روحانی با کلید توبه؟» گفت: حسن روحانی روز سه‌شنبه ۲۵ تیر (۱۶ جولای) خواستار عبور از مشکلات و اختلافات در ایران شد و اظهار داشت آنها که آماده بازگشت هستند راهشان را تسهیل کنیم، چون توبه برای همه است.

مهرداد درویش‌پور از عناصر ضد انقلاب مقیم سوئد درباره این اظهارات گفت: منظور حسن روحانی آشکارا سران جنبش سبز و موسوی و کروبی بوده‌اند. ما فکر نمی‌کردیم چنین موضعی اتخاذ شود و او خواسته‌های حاکمیت و رهبری را دنبال کند.

اما مرتضی کاظمیان از اعضای خارج‌نشین گروهک ملی- مذهبی در این باره می‌گوید: سقف مطالبات دموکراسی‌خواهان از حسن روحانی باید واقع‌بینانه و تعدیل شده باشد.

او با یادآوری این موضوع که روحانی نه کاندیدای جنبش سبز بود و نه حتی نامزد ایده‌ال اصلاح‌طلبان، به رادیو فردا می‌گوید: فراموش نکنیم روحانی منتخب و نماینده رهبر جمهوری اسلامی در شورای عالی امنیت ملی و منتصب «آیت‌الله خامنه‌ای» (رهبر معظم انقلاب اسلامی) در مجمع تشخیص مصلحت نظام است. او با این ویژگی‌های امنیتی و سیاسی و به عنوان رئیس جمهور منتخب تلاش می‌کند تا راهی برای بازگشت کسانی که به تعبیر او از نظام خارج شده‌اند، باز کند.

گزارش رادیو فردا در ادامه حاکی است: دو روز بعد از سخنان حسن روحانی درباره توبه، حبیب‌الله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی که در ماه‌های اخیر چند بار بر توبه موسوی و کروبی تاکید کرده است، بار دیگر خواست تا توبه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


4 ساله توبه نکردن حالا میخوان توبه کنن نکنه روحانی به این بهانه میخواد بهشون پست بده دیگه همین مونده کروبی و موسوی بعد اونهمه ضربه زدن به نظام وتهمت و افترا و بردن آبروی ایران در جهان پست بگیرن و به عرصه سیاست برگردن آقای روحانی اعتدال گراست یا اصلاح طلب؟
توبه شان برای خودشان و نزد خدا مفید است. حق الناس این مردم را نه در این دنیا و نه در آخرت پاک نمی کند.
گیرم توبه کردن آبروی ایران رو که بردن چی میشه خونهایی که بخاطر توهم توطئه زن موسوی ایجاد شد چی میشه داماد لرستان و بچه آذرباییجان با همین استدلال انقدر ایران رو خوار کردن در منطقه و بدتر از اون حتی در قاره های دیگه
انها بخاطر جنایاتی که درفتنه88انجام داده اند باید محاکمه شوند...
طلبه
توبه گرگ مرگ است
Iran, Islamic Republic of
توبه گرگ مرگ هست
ملت
حتی اگر توبه کنند، خانواده شهدا آنهارا نمی بخشند.