جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲۴

معلق‌بازی نماینده وطن‌فروش که کروبی او را صدای اسرائیل خواند

سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب: 706993
شیرزاد همان کسی است که در مجلس ششم مدعی شد ایران درباره برنامه هسته‌ای خود 19 سال به دنیا دروغ گفته و اکنون دم خروس بیرون افتاده است.
نماینده وطن‌فروش که کروبی او را صدای اسرائیل خواند
به گزارش جهان نيوز، عضو فراکسیون تندروها در مجلس ششم می‌گوید اصولگرایان نگذاشتند جو بایدن به ایران بیاید وگرنه حمایت سناتورهای آمریکایی درباره برنامه‌های صلح‌آمیز را جلب می‌کردیم.

احمد شیرزاد در گفت‌وگو با روزنامه آرمان اظهار داشت: برجام تعهدي ۱۵۰ صفحه‌اي است که ابعاد و زواياي مختلف دارد. اينکه برخي فقط به يک بخش از موضوع توجه مي‌کنند و براي نمونه مي‌گويند چون آمريکا تحريم جديد وضع کرد بايد از برجام خارج شويم، صددرصد اشتباه است. مسئله به اين سادگي نيست و به صرف تحريم يا برخورد آقاي ‌ترامپ نبايد اين چنين برجام را به مسلخ برد.

وی افزود: من برجام را شکست خورده نمي‌دانم و اين توافق کماکان در صحنه سياسي ما را در موضعي برتر قرار داده است. برجام براي ما سکوي ايستادن است که اگر از بين برود ما مانند تخته سنگي در ميان امواج هرروز شاهد اتفاق و مشکلي جديد خواهيم بود. بايد قدر برجام را بدانيم؛ چرا که سکوي ايستادن ما و سند برتري ما در عرصه سياسي است.

عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم همچنین گفته است: به‌خاطر دارم همين آقاي بايدن، معاون باراک اوباما که از کانديداهاي اصلي جريان دموکرات در انتخابات رياست جمهوري آمريکا است، در زماني که سناتور بود طي نامه‌اي پيشنهاد کرد که به همراه چند سناتور ديگر به ايران سفر کنند و بازديدي از ايران داشته باشند. در آن زمان دولت اصلاحات و مجلس ششم استقرار داشت و انجام اين سفر در قالب پارلماني مي‌توانست دستاوردهاي فوق‌العاده‌اي براي کشور داشته باشد و يخ‌ روابط دو کشور را ذوب کند، اما متأسفانه در آن زمان تنگ نظري اصولگرايان سبب شد اين سفر انجام نشود.

وی همچنین گفت: تصور کنيد اگر آن روز توانسته بوديم حمايت چند سناتور را براي برنامه‌هاي صلح آميزمان جلب کنيم تا چه اندازه از فشارها عليه کشورمان کاسته مي‌شد. الان برخي از آنها کانديداي رياست جمهوري بودند و دست‌کم مي‌توانستند صداي مردم ايران را به گوش افکار عمومي در آمريکا برسانند. براي نمونه آقاي برني سندرز، نسبت به ديگر کانديداها همواره مواضع بهتري نسبت به ايران دارد، ما چرا نمي‌توانيم با اين‌ها ارتباط موثر برقرار کنيم؟

یادآور می‌شود شیرزاد همان کسی است که در مجلس ششم مدعی شد ایران درباره برنامه هسته‌ای خود 19 سال به دنیا دروغ گفته و اکنون دم خروس بیرون افتاده است(!)

این سخنان ضد ایرانی- که نظیر آن در وطن‌فروشی‌های سازمان منافقین پیدا می‌شود- باعث شد مهدی کروبی رئیس مجلس، به شدت اعتراض کند و او را صدای رادیو اسرائیل بخواند.

اما درباره سخنان اخیر شیرزاد باید گفت: هدف اصلی و اعلامی دولت برای مجاب کردن مردم و نظام به توافق برجام، لغو تحریم‌ها بود اما وی به دلایل کاملاً مشخص می‌گوید نباید مطالبه لغو تحریم‌ها را داشت بلکه باید خود را مانند یک غریق پنداشت که روی تخته سنگ ایستاده است!! واقعاً اگر ایران در چنین موضع ضعفی قرار داشت، دولت اوباما حاضر می‌شد فرصت نجات به ایران بدهد؟! جالب اینکه همان زمان توماس فریدمن در نیویورک تصریح کرد اوباما با یک غلاف خالی از اسلحه توانست از ایران امتیاز بگیرد.

درباره سفر بایدن نیز باید گفت: سرانجام برجام پس از همه ملاقات‌های ظریف و کری و گفت‌وگوی روحانی با اوباما، گویاتر از هر چیزی است. فراموش نکنیم که نقض برجام در دوره دولت دموکرات‌ها و به واسطه تصویب یا اجرای تحریم‌های ویزا و  کاتسا و آیسا آغاز شد. وقتی کسانی چون هیلاری کلینتون گفته بودند در صورت پیروزی در انتخابات، فشارهای تحریمی جدیدی را بر ایران وارد می‌کنند. در حقیقت سخنان شیرزاد، برای پاسخگو نبودن درباره وعده‌های برجامی ارزیابی می‌شود.

کیهان نوشت: یک تناقض‌گویی شیرزاد این است که از سفر جو بایدن برای اطلاع از صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران در مجلس ششم حمایت می‌کند و حال آن که خود وی مدعی انحراف در برنامه هسته‌ای ایران شده بود.
https://jahannews.com/vdcb90bzfrhbg9p.uiur.html
jahannews.com/vdcb90bzfrhbg9p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
حفاظت اطلاعات و رازداری این آقا خوب نیست.!!! همه چیز را زود لو میدهد!!!
اکبر
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا حفاظت اطلاعاتش خیلی هم قوی است، چون آنچه که هست از شما و خیلی های دیگر پنهان کرده است
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
ضریب هوشی پایین داره
Iran, Islamic Republic of
ستون پنچم دست خودش را رو کرده
رضا
‌‌.....
Iran, Islamic Republic of
ایشا الله که ریشه وطن فروش ها خشک و نابود شن
سعید110
Iran, Islamic Republic of
اینکه سفر بایدن را از امضای کری مهم تر می داند،...!!!
Iran, Islamic Republic of
آخه کری وزیر خارجه بود، جو بایدن معاون رئیس جمهور.
سعید110
Iran, Islamic Republic of
توجه شما را به نطق استعفای ایشان از نمایندگی مجلس ششم جلب می کنم که اگر گوش نکنید، مثل این می مونه که ...... را گوش نکرده باشید.
Iran, Islamic Republic of
مشکل این آقا مثل سایر رفقایش این است که هنوز آمریکا و جوبایدن و دیگران را نشناخته است...
سرباز عدالتخواه رهبری
Iran, Islamic Republic of
خوب این آقا رو به جرم افشای اسناد طبقه بندی شده چرا محکوم نکردند ؟؟؟ ...
Iran, Islamic Republic of
حرف های این ها ارزش نشر ندارد...
Iran, Islamic Republic of

اگر نبود ولایت فقیه و راهبری بی بدیل او.... اکنون ....!
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
آقای شیرزاد
آمریکا نه تنها از برجام که از بسیاری از تعهدات بین المللی خارج َشده و با قلدری پیمان شکنی می کند بعد شما به سفر چند سناتور دل خوش کرده ای ؟ سادگی تا چه حد ؟
ارشیا
Iran, Islamic Republic of
به این نمیگن سادگی
به این میگن مهره دشمن
Iran, Islamic Republic of
ميشه جواب هر كسي رو با دليل و منطق داد كه نتيجه بشه گرفت،....
شمس
Iran, Islamic Republic of
شلوغ نكنيد بابا ! اگه راست ميگيد با دليل حرفهاشو ردّ كنيد نه با شانتاژ و شلوغ كارى !
قدرت اله روایی
Iran, Islamic Republic of
وطن فروشها! یادشون رفته درمجلس ششم چه گندی زدند؟
که عنوان کردند ایران به دنیا دروغ گفته وما هسته ای داریم حالا غرغر، قرقرمیکنه من نمیدونم خانواده های اینها به چیه این وطن فروشها افتخار می‌کنند؟
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
....
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
سلام بعضی ادمها برای در ک مطالب حالی کن لازم دارند یعنی با یک چیزی حالیشون کنیم مطلب از چه قراره اقای شیرزاد خیلی عجیب شما در این مدت هنوز اصل جریان را نفهمیدین خیلی عجیب چند بار دیگه اقا باید بفرمایند مذاکره با امریکا سم برجام شده مثل ضربالمثل شیرازی .... اخه ما تا این ساعت جز تحریم و ازار چه چیزی از برجام دیدیم که امثال شما اینقدر سنگ برجام را به سینه میزنین بابا خجالت بکشین.
ارشیا
Iran, Islamic Republic of
این خیلی خوب میفهمه
فقط خودشو میزنه به نفهمی
مهره نفوذ
اسی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
شیرزاد شرمنده تاریخ خواهد بود