يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

تلاش ناشیانه برای تطهیر اصحاب فتنه!

دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۰۹
کد مطلب: 300953
روزنامه اعتماد روز گذشته در صفحه اول خود روی فتنه‌گران را سفید کرد!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، این روزنامه «سقوط دوباره سکه و دلار» را به عنوان تیتر یک خود برگزید و این کاهش قیمت را «واکنش بازار ارز و طلا به تحولات سیاسی» عنوان کرد.

اما تحولات سیاسی مورد نظر اعتماد که این تیتر یک را از جهات مختلف احاطه کرده‌اند عبارتند از؛ سخنرانی یکی از چهره‌های شاخص فتنه، مصاحبه با عضو حزب منحله مشارکت، یادداشتی از یکی از گردانندگان حلقه ماسونی جرس و بالاخره اظهار شعف از احتمال مذاکره مستقیم با شیطان بزرگ!

اعتماد در شماره دیروز خود به سراغ محمد نعیمی‌پور، عضو شورای مرکزی حزب منحله مشارکت رفته و موضوع این حزب را پیش کشیده است!

نعیمی‌پور در واکنش به سخنان عسگراولادی درباره فعالیت حزب مشارکت و اعتماد ملی، با اتخاذ رویکردی طلبکارانه و با فراموش کردن نقش حزب متبوعش در فتنه 4 سال گذشته که منجر به وارد آمدن صدمات فراوانی به کشور و افراد مختلف شد، در کمال گستاخی مدعی می‌شود حرف‌های امثال عسگراولادی به این خاطر است که اشتباهات خود را جبران کنند و گویا حزب مشارکت هیچ جرم و جنایتی مرتکب نشده است.

نعیمی‌پور با جسارت اعلام می‌کند این حزب منتظر است تا دولت جدید مستقر شده و سپس دفاتر خود را بازگشایی کند!

در حالی که این حزب و اصحاب فتنه باید پاسخگوی اقدامات ساختارشکنانه خود باشند، وی نه تنها اعضا بلکه نزدیکان حزب منحله مشارکت را نیز برای تصدی انواع و اقسام پست‌های دولتی صاحب صلاحیت می‌داند و عقلانیت دولت یازدهم را مرتبط با میزان پیشکش مناصب دولتی به آنان معرفی می‌کند!

روزنامه اعتماد سرمقاله روز گذشته خود را به قلمی سپرده است که طی سال‌های اخیر موضع‌گیری‌های پرسش برانگیز وی علیه نظام و جمهوریت و اسلامیت آن بر کسی پنهان نبوده و نیست.

نکته جالب آنجاست جمیله کدیور که جزو حلقه اصلی گروه ماسونی و لندن‌نشین جرس است در این یادداشت برای کابینه روحانی دل می‌سوزاند و از دوستانش می‌خواهد اینقدر به آقای روحانی فشار نیاورند!

خاطرنشان می‌شود چندی پیش اخباری به نقل از افشاگری‌های اعضای گروهک سابق منافقین درباره «یاسمین آرموی» منتشر شد که نشان می‌داد اسم مستعار یکی از اعضای حلقه‌ ماسونی جرس است که مطالبی با ماهیتی کاملاً ضد اسلامی و علیه نظام بر روی سایت جرس منتشر می‌کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *