چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۱

صدور كارت بيمه طلايي تمامي فرهنگيان

جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 300388
مدير كل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش ، از صدور كارت بيمه طلايي تمامي فرهنگيان سراسر كشور خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر،  فرشيد سياری با بیان این مطلب گفت: براساس تمديد قرارداد بيمه طلايي براي چهارمين سال متوالي با شركت بيمه ايران ، از اول ارديبهشت 92 كليه فرهنگيان تحت پوشش اين بيمه مي توانند در چارچوب مفاد قرارداد تعهدات پيش بيني شده از خدمات اين بيمه بهره مند شوند .
 
وي با اشاره به اين مطلب كه كارت بيمه طلايي تمامي فرهنگيان عضو توسط شعب بيمه ايران صادر و در اختيار ادارات آموزش و پرورش سراسر كشور قرار گرفته است ، افزود : آن دسته از بيمه شدگان فرهنگي شاغل و افراد تحت تكفل آنان كه تا كنون موفق به دريافت كارت نشده اند ، مي توانند براي دريافت كارت خود به ادارات محل خدمت مراجعه كنند.
 
سياري ادامه داد : تعهدات اين قرارداد همانند سال گذشته بوده و هيچگونه تغييري در آن ايجاد نشده است .
 
مديركل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش ، تعهدات بيمه گر در ارتباط با هزينه هاي دندانپزشكي را تا سقف 2 ميليون ريال و عينك را تا سقف 500 هزار ريال براي هر نفر اعلام وتصريح كرد : ملاك استفاده از مزاياي بيمه طلايي منوط به داشتن كارت نیست و تمامی هزينه هاي درماني بيمه شدگان در چارچوب مفاد قرارداد از اول ارديبهشت 92 قابل پرداخت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


راست میگه بنده خدا تعهدات از چهار سال پیش هیچ تغیری نکرده ولی حق بیمه دریافتی حدود چهار برابر شده.
این که افتخار نیست. همانطوری که مبلغ دریافتی را افزایش دادید تعهدات را هم باید افزایش بدید.
ضمنا یک ساله که آموزش و پرورش هیچ کمکی نکرده و همش از جیب خود معلمها پرداخت میشه