سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

سرپیچی سربازان از رفتن به جبهه جولان

سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب: 299840
سخنگوی ارتش رژیم‌ صهیونیستی از سرپیچی نظامیان این رژيم از دستورات فرماندهان مافوق خود برای نگهبانی در پایگاه نظامی جولان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، گروهی از نظامیان رژيم‌صهیونیستی که در یگان ویژه گولانی خدمت می‌کنند از اجرای دستورات فرماندهان خود برای نگهبانی در جولان سرپیچی کردند.در همین رابطه سخنگوی ارتش رژيم‌صهیونیستی گفت که 15 سرباز از ماموریت محوله سرپیچی کردند و به 20 روز حبس محکوم شدند.باراک حیرم فرمانده گردان این حکم را علیه سربازان صادر کرد و مشخص نکرد که بعد از طی کردن دوران محکومیت آیا این سربازان می‌توانند به لشگر خود بازگردند یا خیر؟

پیش از این نیز مقامات اسرائیلی از نارضایتی، سرپیچی و خودکشی سربازان اسرائیلی ابراز نگرانی کرده بودند.

از سوی دیگر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سرکوب‌گری نظامیان رژیم‌صهیونیستی علیه صدها نفر از ساکنان نقب که در اعتراض به شهرک‌سازی‌های این رژيم اقدام به برگزاری تظاهرات کرده بودند به شدت محکوم کرد.

این جنبش از سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب خواست به وظایف و مسئولیت‌های خود در قبال دفاع از اراضی فلسطین در مقابل طرح‌های یهودی‌سازی دشمن صهیونیستی عمل کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *