جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

فتح‌الله‌زاده: رویانیان به من حمله می‌کند

سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 298237
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: رویانیان ماهی یکی دو بار به من حمله می‌کند و من جواب او را مختصر می‌دهم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی فتح الله زاده در حاشیه نشست تجلیل از برترین های لیگ دوازدهم در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال گفت: 90 درصد کار نقل و انتقالات استقلال انجام شده و وضعیت نکونام و تیموریان نیز تا شنبه مشخص می شود و امیدواریم آنها در تیم ماندنی شوند. در مجموع از روند نقل و انتقالات بسیار راضی هستم.

وی افزود: قدرت تیم به اندازه سال گذشته است و 90 درصد نفرات فصل پیش را حفظ کردیم، ضمن آنکه نفرات جدیدی گرفتیم که بازیکنان مطرحی هستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می شود استقلال هافبک دفاعی زیادی دارد تصریح کرد: ساموئل هافبک دفاعی نیست و بعضی وقت ها پشت مهاجمان بازی می کند. در تیم ملی نیز دیده ایم که وقتی تیموریان در ترکیب حضور دارد، نکونام یک خط جلوتر می آید و در حمله کمک می کند.

وی درباره آخرین وضعیت حضور تیموریان در استقلال خاطرنشان کرد: اگر آندو با تیم‌های قطری به توافق نرسد به احتمال 99 درصد بازیکن استقلال خواهد بود و اگر این اتفاق رخ ندهد جایگزین مناسب او را خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات جباری که گفته او  نشان شوالیه را با پول خریده، پاسخ داد: اشکالی ندارد، من پول می‌دهم و نشان شوالیه را می‌خرم. اجازه دهید آنها هم پول بدهند و این نشان را تهیه کنند.

فتح الله‌زاده درباره اینکه توانسته خسرو حیدری را از پای پرواز متقاعد به ماندن در استقلال کند، تصریح کرد: من از حیدری تشکر می‌کنم که پای پرواز باز می‌گردد و با من مذاکره می‌کند. این عمل او در مقابل کسی که تیم خود را مسخره می‌کند ارزشمند است. تیموریان را نیز باید از پای پرواز به استقلال بیاوریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جدال لفظی خود با مدیرعامل پرسپولیس، یادآور شد: باید در این موضوع که چرا این مسائل پیش می‌آید ریز شوم. من هیچ‌گاه با کسی درگیر نمی‌شوم. رویانیان ماهی یکی دو بار به من حمله می‌کند و من جواب او را مختصر می‌دهم.

فتح‌الله زاده عنوان کرد: من رویانیان را دوست دارم. در برنامه ورزش و مردم دو ساعت در کنار یکدیگر نشستیم و قرار بود از شنبه یک کار مشترک را با هم شروع کنیم اما دیدید که همان روز او چه مصاحبه‌ای انجام داد. به هر حال من دوست دارم این شرایط درست شود و مشکلی با یکدیگر نداشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد دیدار این تیم با دیناموکیف گفت: آماده بازی با این تیم هستیم و بازیکنان ما می توانند مقابل این تیم موفق شوند. هرچند برد و باخت این بازی برای ما مهم نیست. همین که مقابل دیناموکیف که از تیم های قدرتمند اروپاست به میدان می رویم یک افتخار است و استقلال و پرسپولیس هرچه از این بازی ها بیشتر داشته باشند به نفعشان است.

فتح الله زاده در مورد رفتن حمودی و جباری از استقلال نیز گفت: رفتن این بازیکنان اجبار بود اما ما تیم را به خوبی تقویت کرده ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *