دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

رونمایی از موشک‌ها و پهپادهای وزارت دفاع

دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب: 297962
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی ،تست و ارزیابی نوع جدیدی از موشک ها و پهپادها خبر داد و گفت: در سایر حوزه ها نیز دستاوردهایی داریم که به تدریج اعلام می کنیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در چهارمین جشنواره تحقیقات دفاعی، بر اهمیت حوزه علم و فناوری تاکید کرد و گفت: حوزه علم و فناوری، حوزه رقابت جدی برای برتری فرهنگ و اصول مکتب کشورها است.

وی با اشاره به اینکه امروز علم و فناوری، حوزه رقابت و تلاش برای تسلط اقتصادی و سیاسی است، افزود: این حوزه امروز به عنوان شاخص اصلی رقابت های جهانی شناخته می شود.

وزیر دفاع با بیان اینکه برای حرکت قوی و پرشتاب در این رقابت و رسیدن به نقطه لازم، وظایفی بر عهده داریم گفت:آنچه که امروز در وزارت دفاع جزو نیازهای ضروری محسوب می گردد ، توجه راهبردی است؛ به این معنا که کل محیط را در یک نگاه باید دید.

وحیدی در بخش دیگری از سخنانش بر توجه ویژه به موضوعات راهبردی تأکید کرد و خاطر نشان کرئ: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای وزارتخانه ای است که فرهنگ سازمانی مبتنی بر تلاش، نوآوری،‌ خلاقیت، انجام کارهای بزرگ و شهادت طلبی را در سرلوحه کار خود دارد.

وی افزود: این وزارتخانه باید الهام بخش کشور ، مسلمانان و همه مستضعفان جهان و علاوه بر آن باید پیشگام حرکتهای خلاقانه علمی حتی در سطح دنیا باشد.

سردار وحیدی همچنین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران از رونمایی، تست و ارزیابی نوع جدیدی از موشک‌ها و پهپادها خبر داد و گفت: در سایر حوزه‌ها نیز دستاوردهایی داریم که به تدریج اعلام می‌کنیم.

گفتنی است تشویق محققان و مدیران برتر تحقیقاتی ، تقدیر از نهادهای مجری تحقیقات ، معرفی پروژه های مهم و اساسی و تقدیر شبکه های علمی وزارت دفاع از محورهای این جشنواره بود.

در این مراسم علاوه بر ارایه گزارشی از نظام نوآوری وزارت دفاع و نمایشگاه جانبی آن از ۴۵ محقق برتر، نهاد نظام نوآوری برتر و همکار تحقیقاتی برتر وزارت دفاع نیز قدردانی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *