دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
سردار وحیدی اعلام کرد؛

تحویل‌انبوه‌ موشک‌ بالستیک‌ به‌نیروهای‌مسلح

سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 288000
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تحویل حجم وسیعی از موشک‌های مختلف و افتتاح مرکز مراقبت فضایی هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.
تحویل‌انبوه‌ موشک‌ بالستیک‌ به‌نیروهای‌مسلح
به‌گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع در حاشیه اختتامیه بیست و نهمین مسابقات قرآنی نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره برنامه‌های وزارت دفاع و پشتیبانی برای روز سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: سلسله پروژه‌هایی را اضافه بر برنامه‌ای که در افتتاح پدافند هوایی برد کوتاه داشتیم، در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: تحویل حجم وسیعی از موشک‌های مختلف و افتتاح مرکز مراقبت فضایی را در این هفته کنار چند برنامه دیگر در این چارچوب خواهیم داشت.

وزیر دفاع تأکید کرد: بیشتر موشک‌های مورد نظر از جنس بالستیک خواهد بود.

سردار وحیدی در پاسخ به سؤال دیگری درباره تهدیدات جدید رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه نیز گفت: سوریه امروز با اقتدار ذاتی خود و متکی بر حمایت‌های مردمی و توان ارتش و ملت سوریه جریان تروریستی را در کشور خود کم‌رنگ می‌کند.

وی افزود: طبیعتاً این چیزی نیست که مورد قبول اتحاد غربی و برخی کشورهای مرتجع باشد.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: هماهنگی که امروز بین برخی از کشورهای سلطه‌گر غربی و رژیم صهیونیستی و برخی از مرتجعین وجود دارد، به این دلیل است که آنها نمی‌خواهند مردم سوریه در برابر حوادث تروریستی به نتیجه برسند.

وحیدی ادامه داد: این دولت‌ها خیلی روشن از جریانات تروریستی در سوریه دفاع می‌کنند، ولی ملت سوریه می‌توانند بر این مشکلات فائق بیایند و به‌نظرم مدت زیادی طول نخواهد کشید که کل سرزمین خود را از وجود تروریست‌ها پاک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *