سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
کوثری:

این وزرا نباید درگیر مسائل جناحی باشند

دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 297931
عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره خصوصیات وزیران اطلاعات و خارجه دولت آینده گفت: وزرای خارجه و اطلاعات حاکمیتی هستند یعنی نباید درگیر مسائل جناحی و حزبی باشند و مسائل کلان نظام را در نظر بگیرند که در اینصورت قطعا بهتر می‌توانند رای اعتماد بگیرند.
به گزارش جهان، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با مهر به خصوصیات کلی وزرای کابینه پرداخت و گفت: وزیران دولت آتی باید بر اساس معیارها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تعین شوند یعنی باید ولایتمدار،قانونمدار و قانونپذیر باشند.

کوثری با بیان اینکه کابینه آتی از پرداختن به حاشیه‌ها پرهیز کنند افزود: وزرا باید سعی کنند به کارها و مشکلات اصلی بپردازند یعنی طی کردن مسیر پیشرفت و غدالت ملاک‌هایی که با جوان بودن تخصص،تعهد و تجربه به دست می‌آید.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ویژگی‌های خاص وزرای اطلاعات و خارجه با توجه به عضویت شما در کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی چیست گفت: وزرای خارجه و اطلاعات حاکمیتی هستند یعنی نباید درگیر مسائل جناحی و حزبی باشند و مسائل کلان نظام را در نظر بگیرند که در اینصورت قطعا بهتر می‌توانند رای اعتماد بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *