جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بازرسی گسترده از دفاتر اپل در فرانسه

سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 296384
دفاتر و مراکز وابسته به شرکت آمریکایی اپل در نقاط مختلف فرانسه از سوی پلیس و نیروهای قضایی مورد بازرسی و کنترل قرار گرفته‌اند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از مایند او گیک خبر داد: این بازرسی‌ها به مدت ۲۴ ساعت ادامه یافته و هدف از این کار تحقیقات در مورد عملکرد تجاری شرکت اپل عنوان شده است. بعضی شرکت‌های رقیب اپل در خاک اروپا این شرکت را به رفتار انحصارطلبانه تجاری و نقض قوانین رقابت عادلانه متهم کرده‌اند.

بعضی از این شرکت‌ها می‌گویند اپل جدیدترین مدل‌های آیفون و رایانه‌های مک خود را در اختیار همه شرکتهای فروشنده و حتی فروشگاه‌های خرده فروشی قرار نمی‌دهد و ترجیح می‌دهد آنها را به طور انحصاری در فروشگاه‌های خاص خود عرضه نماید.

این رویه تا بدانجا ادامه یافته که منجر به ورشکستگی یک شرکت فرانسوی به نام eBizcuss شده و حال تحقیقات در مورد صحت این ادعا ادامه دارد. اپل در فرانسه با مشکل فرار مالیاتی نیز مواجه است و دولت این کشور می‌گوید رقم مالیات معوقه اپل از سال ۲۰۱۱ به این سو به بیش از ۶ میلیون دلار می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *