جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آتش سوزی ۳۱۰ سیلندر گاز مایع در مشهد

دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 296309
مدیرحوزه سه آتش نشانی مشهد از آتش سوزی ۳۱۰ سیلندر گاز مایع و ۳۱ پکنیک در یک منزل مسکونی در مشهد خبر داد.
به گزارش جهان، ابوالفضل تیموری در گفت‌‌وگو با تسنیم، درباره این حادثه اظهار کرد: ظهر امروز تعداد 310 سیلندر گاز مایع و 31 پکنیک در یک منزل مسکونی به دلیل بی احتیاطی دچار حریق شد که در پی این حادثه سه نفر دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان این مطلب که علت این حادثه در دست بررسی است تصریح کرد: از مجموع سیلندرهای گاز مایع موجود تعداد 80 سیلندر در یک نیسان بود که در هنگام آتش سوزی، همه سیلندرهای گاز مایع، پکنیک‌ها، نیسان سواری و منزل دوطبقه دچار حریق شد.

مدیر حوزه سه آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: پس از وقوع این حادثه تعداد زیادی اتومبیل آتش نشانی از ایستگاه‌های مختلف به محل حادثه اعزام شده و در مجموع طی پنج ساعت تلاش مداوم ماموران آتش نشانی توانستند این آتش سوزی را به صورت کامل مهار کنند.

تیموری اضافه کرد: همچنین پشت بام سه منزل مجاور این ساختمان هم دچار آتش سوزی شد و به دلیل عدم سرایت آتش به سایر منازل برق و گاز منازل منطقه به صورت کامل قطع شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *