چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
در مشهد رخ داد؛

آتش به‌جان مجتمع‌مسکونی 100واحدی افتاد

جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 473583
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 100 واحدی خبر داد و گفت : در این حادثه یک بانوی جوان و دو کودک دو و شش ساله در میان دود و آتش محبوس شده بودند که با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مهدی رضایی شامگاه پنجشنبه در خصوص جزئیات این حادثه، افزود: خبر حادثه آتش سوزی در مجتمع مسکونی 100 واحدی در بلوار امیریه به سامانه 125 اعلام و ماموران شش ایستگاه به همراه نردبان و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان مسکونی شش طبقه (100 واحدی) بود، گفت: آتش در یک واحد 80 متری در طبقه چهارم این مجتمع کاملا شعله ور شده و ضمن زبانه کشیدن شعله‌های آتش از طریق پنجره به طبقات فوقانی و واحد مجاور دود زیادی کل طبقات را فرا گرفته بود.

رضایی ادامه داد: با توجه به سرایت آتش به یکی از واحدهای مجاور کانون آتش سوزی، آتش نشانان برای خاموش کردن آتش و نجات ساکنان این مجتمع عملیات خود را آغاز و اقدام به تخلیه ساکنان 12 واحد این ساختمان کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد گفت: آتش نشانان در همان لحظات اولیه آتش را خاموش کرده و پس از آن در حال عملیات جستجو و کاوش بودند.

وی افزود: علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *